Inicjatywa jest częścią międzynarodowej kampanii prowadzonej przez LG pod hasłem #CareForWhatYouWear. To wyraz zaangażowania producenta urządzeń gospodarstwa domowego i elektroniki użytkowej w zmniejszenie globalnej emisji dwutlenku węgla. Kampania ma na celu zachęcenie konsumentów do włączenia się w walkę z nadmiernym zanieczyszczaniem środowiska przez sektor mody. W jaki sposób? Między innymi poprzez zapobieganie uszkodzeniom odzieży podczas prania.
Warto zwrócić również uwagę na korzyści dla środowiska płynące z kupowania trwałych, uszytych z ekologicznych materiałów ubrań oraz przekazywania zbędnych rzeczy potrzebującym i nadawania im drugiego życia. By osiągnąć ten cel, firmy LG i NET-A-PORTER podjęły współpracę z trzema markami angażującymi się w promowanie zrównoważonej mody – Mara Hoffman, Le Kasha i Bondi Born. Dzięki temu do rąk klientów trafi odzież wykonana z wytrzymałych tkanin, które bez obaw można prać w pralce i które nie wymagają czyszczenia chemicznego.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
– Pozycja globalnego lidera wśród producentów urządzeń do pielęgnacji odzieży zobowiązuje nas, by odpowiedzialnie podchodzić do problemu zrównoważenia środowiskowego. Współpraca z NET-A-PORTER jeszcze bardziej zwiększa naszą wiarygodność w tej kwestii. Produkty i inicjatywy LG udowadniają, że robimy wiele, aby świat był lepszym miejscem, a ludzie mogli żyć lepiej nie tylko teraz, ale również w przyszłości – powiedział Dan Song, prezes LG Electronics Home Appliance & Air Solution Company.
Słuchaj podcastu NowyMarketing