Firmy Wiko i RTV EURO AGD ruszyły z kampanią świecącego w ciemności smartfona Wiko Fever

Firma Wiko rozpoczęła kampanię marketingową związaną z wprowadzeniem do oferty sklepów RTV EURO AGD świecącego w ciemności smartfona Wiko Fever. Pod hasłem „Zabawa zaczyna się nocą” francuski producent reklamuje 5,2-calowy smartfon Wiko Fever, który świeci w ciemności.
O autorze
1 min czytania 2016-06-07

Komunikacja obejmuje działania on-line, media społecznościowe, outdoor na terenie Warszawy, warszawskie metro oraz działania PR.

Kampania pod hasłem „Zabawa zaczyna się nocą” wprowadza do sklepu internetowego oraz warszawskich sklepów RTV EURO AGD model Wiko Fever, którego obudowa świeci w ciemności. Marka Wiko prowadzi nietuzinkową i oryginalną komunikację. W duchu idei „game changer” zmienia zasady gry, co  udowadnia  poprzez niestandardową kampanię. Motywem przewodnim kreacji jest intrygująca postać chowająca głowę w żywopłocie. Jej zachowanie prowokuje pytanie „co ona chce tam zobaczyć?”. Chodzi o efekt fluorescencyjnej ramki promowanego modelu Wiko Fever, która absorbuje światło dzienne i stopniowo oddaje je w ciemności – świecąc.

Wiko Fever to smartfon z 5,2 – calowym wyświetlaczem Full HD wykonanym w technologii IPS, który pokrywa antyrefleksyjna powłoka odbijająca światło, co zapewnia doskonałą widoczność i jakość obrazu pod każdym kątem. Co więcej, wykorzystane w smartfonie rozwiązanie CABC (Content Adaptive Backlight Control) umożliwia automatyczne dostosowanie jasności obrazu do natężenia światła. Fever został wyposażony w dwa aparaty o wysokiej rozdzielczości: główny o matrycy 13 MPx oraz przedni o matrycy 5 MPx z szerokokątnym obiektywem i lampą błyskową, która umożliwi robienie selfie nawet w ciemnych pomieszczeniach. Dodatkowej zabawy i rozrywki dostarczają funkcje aparatu (Picture in Picture oraz Video in Video), pozwalające na jednoczesne uchwycenie reakcji osób stojących zarówno przed, jak i za Tobą. Wiko Fever kryje w sobie także wysokie parametry techniczne w tym: 8-rdzeniowy procesor ze zintegrowanym układem graficznym, 3GB pamięci RAM, łączność 4G LTE oraz pojemną baterię (2900 mAh). Smartfon dostępny jest w dwóch wariantach kolorystycznych: białym i czarnym. Stylowe wykończenie i elegancki charakter zapewniają mu zaokrąglone krawędzie, metalowa ramka oraz tylna obudowa z efektem naturalnej skóry. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

„Jesteśmy przekonani, że stworzona w duchu ‘game changer’ kampania wzbudzi zainteresowanie modelem Wiko Fever. Wyróżniająca go smukła, fosforyzująca obudowa, która świeci w ciemności, świetny aparat fotograficzny i 5.2-calowy wyświetlacz Full HD to atuty, które przekonują do przyłączenia się do gry i zabawy świecącym w ciemności smartfonem!” – mówi Sylwia Łeska, Sales Manager z Wiko Poland.

Kreacją kampanii oraz planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja Goodfellas Group. Z kolei za działania z obszaru PR odpowiedzialna jest agencja Consulting & More.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się