Konkurs „Nauczyciele z Życiem” to projekt zainicjowany przez Fundację DKMS jesienią ubiegłego roku. Jego celem jest przeprowadzenie lekcji, w trakcie których zostanie poruszony temat społeczeństwa obywatelskiego na przykładzie działań prospołecznych, a zadaniem konkursowym jest przeprowadzenie akcji edukacyjno-informacyjnej na temat idei dawstwa szpiku kostnego połączonej z rejestracją potencjalnych Dawców Szpiku. Pierwsza edycja projektu zaowocowała 1665 nowymi rejestracjami potencjalnych Dawców szpiku, niezliczonymi, kreatywnymi działaniami edukacyjnymi i wielkim zaangażowaniem zarówno nauczycieli, jak i młodzieży szkół ponadpodstawowych.
first aid communication team odpowiada za całościowe przygotowanie i wdrożenie 2. edycji projektu – od opracowania strategii komunikacji, przygotowanie dokumentacji konkursowej i obrad Jury, aż po organizację CAMP DKMS, czyli stacjonarnych warsztatów dla nauczycieli/laureatów. FACT wspierała organizację pierwszej edycji konkursu.
Zobacz również
– Cieszymy się, że Fundacja DKMS widzi w nas partnera, docenia wykonywaną pracę i powierza realizację kolejnych projektów. To dla nas ogromne wyróżnienie być częścią inicjatywy, która buduje społeczne zaangażowanie i niesie pomoc drugiej osobie – komentuje Anna Jechna-Grabska, CEO agencji First Aid Communication Team.
Po stronie FACT za realizację działań odpowiada zespół Adrianny Tomasik, Head od Health Communication. Natomiast po stronie Fundacji DKMS za projekt odpowiadają Koordynatorzy ds. Rekrutacji Dawców Marta Kamińska, Maja Witowska-Rubaszek, Marcin Karczewski, a także Piotr Aniśko, Lider Zespołu Rekrutacji Dawców.
– Dzięki takim akcjom jak #KOMÓRKOMANIA i świadomym rejestracjom aż 430 młodych osób stało się dawcami faktycznymi, czyli dało szansę na zdrowie i życie chorym cierpiącym na nowtwory krwi. Niestety nie możemy na tym poprzestać ponieważ w Polsce co 40 minut ktoś dowiaduje się, że choruje na nowotwór krwi min. białaczkę. Dlatego zdecydowaliśmy się kontynuować konkurs we współpracy z agencją first aid communication team, która posiada duże doświadczenie w realizacji tego typu projektów – mówi Marta Kamińska, koordynator ds. rekrutacji dawców Fundacji DKMS.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing