Na stronie, został wykorzystany motyw fiszek – małych, odwracanych karteczek, które często służą pomocą przy nauce języków obcych. W przypadku FRoSTY pokazują one odbiorcom, co naprawdę kryje się pod hasłem 100% naturalnego smaku.
Odkrywając kolejne karteczki, dowiadujemy się o uprawach warzyw kontrolowanych przez FRoSTĘ, niebieskim certyfikacie MSC, świadczącym o zrównoważonym połowie ryb, czy naturalnych przyprawach, które skutecznie zastępują sztuczne barwniki. Specjalna wyszukiwarka oparta na tagach, pozwala filtrować fiszki oraz produkty objęte kampanią, według własnych zainteresowań (np. tylko VEGE lub RYBY). Kampania jest powiązana kontekstowo ze spotem TV marki FRoSTA, w którym konsumenci są informowani o idei 100% naturalnego smaku.
Zobacz również
Marka FRoSTA od kilku lat sukcesywnie wprowadza zmiany w recepturach potraw, usuwając wszystkie dodatki do żywności, takie jak: wzmacniacze smaku, sztuczne aromaty, barwniki. Składniki, które nie spełniały założeń 100% naturalnego smaku, zostały zastąpione produktami wysokiej jakości np.masłem bez barwników, ziołami, dojrzewającymi w słońcu, nie w szklarni, czy egzotycznymi przyprawami. W ciągu 2 lat FRoSTA wykonała bardzo dużo pracy, weryfikując ponad 200 składników!
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach