Fit & travel, czyli WszechSmaki.TV Czanieckich Makaronów

Czanieckie Makarony łączą videomarketing z zasięgiem influencerów, realizując kulinarny program internetowy WszechSmaki.TV i promując swoją różnorodną ofertę. Za kompleksową obsługę marki odpowiada Agencja Interaktywna Korporacja Stylu.
O autorze
1 min czytania 2016-09-30

Kontynuacja kampanii „Czanieckie Makarony inspirują w każdej kuchni” to prezentacja przepisów na szybkie dania z różnych zakątków świata i nowości w ofercie marki – makaronu w wersji fit z wysoką zawartością błonnika. Internetowy program kulinarny marki – WszechSmaki.TV łączy trend na zdrowe odżywianie z jedną z najpopularniejszych pasji, jaką są podróże.

WszechSmaki.TV – garść faktów

Każdy odcinek składa się z dwóch części – wywiadu przeprowadzanego przez współpracującą z marką aktorką, znaną z serialu TVN „Przepis na życie” Izą Kapias oraz z części kulinarnej, w której zaproszeni goście przygotowują makaronowe dania pod okiem Mateusza Czekierdy, charyzmatycznego i wielokrotnie nagradzanego Mistrza Kuchni. Nowe odcinki pojawią się co czwartek na youtubowym kanale Czanieckich Makaronów oraz na portalu wszechsmaki.pl.

Goście programu

W nawiązaniu do projektu „Czanieckie z pasją”, którym od kilku sezonów marka wspiera m.in. sportowców, wśród zaproszonych do programu gości pojawili się popularni w Internecie trenerzy fitness i podróżnicy: Ada Palka, Aleksandra Rożnowska – Sportsmama, Mariusz Mróz i Natalia Gacka – Mistrzyni Świata w Fitnessie Sylwetkowym, Łukasz Nowak z Klubu Podróżników Soliści, Diana Demi Marszewska – śpiewająca podróżniczka, Anita Demianowicz – propagatorka samotnych wyjazdów na drugi koniec świata oraz Marcelina Ziętek – aktorka i modelka znana z serialu paradokumentalnego „Szkoła” w Telewizji TVN.   

Szkoła gotowania

Czanieckie nie tylko inspirują w każdej kuchni, prezentując bogatą ofertę makaronów, ale również dzielą się garścią kulinarnych trików autorstwa wspomnianego Szefa Kuchni Mateusza Czekierdy. Ekspercki content pozycjonuje markę nie tylko wśród fanów makaronu, ale także wśród wszystkich zainteresowanych tematem gotowania.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj