W kampanii promuje się legginsy do ćwiczeń. „Do you believe in more?” opowiada o dziewczynie, która w młodości różniła się od swoich rówieśników, ale chciała robić rzeczy, których nikt nie robił. Dzięki determinacji i nadziei spełniała marzenia.
Jak sama artystka podkreśla – “chciałam robić więcej w swoim życiu: chciałam robić wszystko.”
Zobacz również
W spocie wykorzystano niepublikowaną dotąd piosenkę FKA – „Trust In Me”.
Zdjęcia do kampanii zrobił 17-letni fotograf David Uzochukwu.
Niedawno widzieliśmy reklamę zapachu Kenzo „World”.Niezwykłe wideo, stworzone przez Spike’a Jonze’a przy współpracy z marką Kenzo.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS 2
Kolejnym, muzycznym przykładem była reklama perfum Chanel Coco Mademoiselle z udziałem Keiry Knightley, która została uznana za „zbyt sugestywną seksualnie” i uznano ją za odpowiednią tylko dla widzów dorosłych.
PS 3
Marki często współpracują z gwiazdami. Przykładem ciekawej akcji jest też zeszłoroczna kampania Wranglera we współpracy z Kimbrą. We wspólnym spocie „ More than a bum” mówili o tym, że kobiety to coś więcej niż apetyczna pupa i nie ta część ciała powinna je definiować. Warto dodać, że w kampanii brała udział Gabi Drzewiecka – dziennikarka Chilli Zet.
PS 4
Inny przykład śpiewającej kampanii? Teledysk zespołu OK Go, nagrany z rosyjskimi S7 Airlines na pokładzie samolotu, przedstawia zespół lecący w stanie mikrograwitacji, przez co może on wykonywać zadziwiające rzeczy!
PS 5
Kolejnym teledyskiem powstałym dzięki współpracy OK Go z Samsungiem, był „Last Leaf”. Wideo zostało nagrane za pomocą aparatu Samsung NX100 i przedstawiało ponad 2000 tysięcy tostów z laserowo wyciętymi wzorami.
Więcej teledysków tej grupy znajdziecie → tutaj.