FKA TWIGS w nowym spocie NIKE. Sport i sztuka to jedno (Reklama dnia)

FKA TWIGS w nowym spocie NIKE. Sport i sztuka to jedno (Reklama dnia)
FKA Twigs została dyrektor kreatywną najnowszej kampanii Nike Spring Zonal Strength Tights oraz wystąpiła w teledysku „Do you believe in more?”, w którym podkreśla potęgę sportu jako formy wyrażania siebie.
O autorze
1 min czytania 2017-01-13

W kampanii promuje się legginsy do ćwiczeń. „Do you believe in more?” opowiada o dziewczynie, która w młodości różniła się od swoich rówieśników, ale chciała robić rzeczy, których nikt nie robił. Dzięki determinacji i nadziei spełniała marzenia.

Jak sama artystka podkreśla – “chciałam robić więcej w swoim życiu: chciałam robić wszystko.

W spocie wykorzystano niepublikowaną dotąd piosenkę FKA – „Trust In Me”.

Zdjęcia do kampanii zrobił 17-letni fotograf David Uzochukwu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Niedawno widzieliśmy reklamę zapachu Kenzo „World”.Niezwykłe wideo, stworzone przez Spike’a Jonze’a przy współpracy z marką Kenzo.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS 2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Kolejnym, muzycznym przykładem była reklama perfum Chanel Coco Mademoiselle z udziałem Keiry Knightley, która została uznana za „zbyt sugestywną seksualnie” i uznano ją za odpowiednią tylko dla widzów dorosłych.

PS 3

Marki często współpracują z gwiazdami. Przykładem ciekawej akcji jest też zeszłoroczna kampania Wranglera we współpracy z Kimbrą. We wspólnym spocie „ More than a bum” mówili o tym, że kobiety to coś więcej niż apetyczna pupa i nie ta część ciała powinna je definiować. Warto dodać, że w kampanii brała udział Gabi Drzewiecka – dziennikarka Chilli Zet.

PS 4

Inny przykład śpiewającej kampanii? Teledysk zespołu OK Go, nagrany z rosyjskimi S7 Airlines na pokładzie samolotu, przedstawia zespół lecący w stanie mikrograwitacji, przez co może on wykonywać zadziwiające rzeczy!

PS 5

Kolejnym teledyskiem powstałym dzięki współpracy OK Go z Samsungiem, był „Last Leaf”. Wideo zostało nagrane za pomocą aparatu Samsung NX100 i przedstawiało ponad 2000 tysięcy tostów z laserowo wyciętymi wzorami.

Więcej teledysków tej grupy znajdziecie → tutaj.