„Flock”: pełna kinowego rozmachu kampania Apple na temat funkcji prywatności

„Flock”: pełna kinowego rozmachu kampania Apple na temat funkcji prywatności
Reklama Apple przedstawiająca funkcję prywatności w iPhonach prezentuje cyberataki w formie mechanicznych ptaków. Twórcy klipu po raz kolejny postawili na stylistykę znaną z ubiegłorocznego spotu „The Waiting Room”.
O autorze
1 min czytania 2024-07-17

Apple prezentuje klip opowiadający o ochronie przed cyberśledzeniem, jaką zapewnia przeglądarka internetowa Safari. Bohaterowie kampanii „Flock” przeglądają ulubione strony internetowe, podczas gdy mechaniczne ptaki próbują ich podglądać i siłą dostać się do wnętrz mieszkalnych.

Wybierając w iPhone’ie przeglądarkę Safari, użytkownicy smartfona doprowadzają do samozniszczenia groźnych robotów. Mechaniczne ptaki zostały zaprojektowane po długotrwałych obserwacjach prawdziwych zwierząt, dzięki czemu ich ruchy wydają się naturalne. Poszczególne egzemplarze widziane w reklamie nawiązują do konkretnych gatunków ptaków znanych z natury.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za stworzenie spotu odpowiada duet: reżyser Ivan Zacharias i nagrodzony Oscarem montażysta Mikkel EG Nielsen. Reklamę wspiera seria efektownych reklam cyfrowych, zwanych Disruptive Displays, które zdają się przejmować kontrolę nad przeglądarkami w czasie rzeczywistym. W ten sposób ujawniają zagrożenia dla prywatności w sieci.

„Flock” jest kolejną odsłoną wieloletniej kampanii Apple dotyczącej znaczenia prywatności podczas użytkowania iPhone’ów i innych urządzeń marki.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zdjęcia: YouTube

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS „Goodbye Leather”: Apple rezygnuje z akcesoriów ze skórzanymi elementami

Firma Apple postanowiła zrezygnować z wykorzystywania naturalnej skóry do tworzenia akcesoriów dla iPhone’ów. W ten sposób chce pozytywnie wpłynąć na ekosystem.