Apple prezentuje klip opowiadający o ochronie przed cyberśledzeniem, jaką zapewnia przeglądarka internetowa Safari. Bohaterowie kampanii „Flock” przeglądają ulubione strony internetowe, podczas gdy mechaniczne ptaki próbują ich podglądać i siłą dostać się do wnętrz mieszkalnych.
Zobacz również
Wybierając w iPhone’ie przeglądarkę Safari, użytkownicy smartfona doprowadzają do samozniszczenia groźnych robotów. Mechaniczne ptaki zostały zaprojektowane po długotrwałych obserwacjach prawdziwych zwierząt, dzięki czemu ich ruchy wydają się naturalne. Poszczególne egzemplarze widziane w reklamie nawiązują do konkretnych gatunków ptaków znanych z natury.
Za stworzenie spotu odpowiada duet: reżyser Ivan Zacharias i nagrodzony Oscarem montażysta Mikkel EG Nielsen. Reklamę wspiera seria efektownych reklam cyfrowych, zwanych Disruptive Displays, które zdają się przejmować kontrolę nad przeglądarkami w czasie rzeczywistym. W ten sposób ujawniają zagrożenia dla prywatności w sieci.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
„Flock” jest kolejną odsłoną wieloletniej kampanii Apple dotyczącej znaczenia prywatności podczas użytkowania iPhone’ów i innych urządzeń marki.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zdjęcia: YouTube
PS „Goodbye Leather”: Apple rezygnuje z akcesoriów ze skórzanymi elementami
Firma Apple postanowiła zrezygnować z wykorzystywania naturalnej skóry do tworzenia akcesoriów dla iPhone’ów. W ten sposób chce pozytywnie wpłynąć na ekosystem.