TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

„Flock”: pełna kinowego rozmachu kampania Apple na temat funkcji prywatności

„Flock”: pełna kinowego rozmachu kampania Apple na temat funkcji prywatności
Reklama Apple przedstawiająca funkcję prywatności w iPhonach prezentuje cyberataki w formie mechanicznych ptaków. Twórcy klipu po raz kolejny postawili na stylistykę znaną z ubiegłorocznego spotu „The Waiting Room”.
O autorze
1 min czytania 2024-07-17

Apple prezentuje klip opowiadający o ochronie przed cyberśledzeniem, jaką zapewnia przeglądarka internetowa Safari. Bohaterowie kampanii „Flock” przeglądają ulubione strony internetowe, podczas gdy mechaniczne ptaki próbują ich podglądać i siłą dostać się do wnętrz mieszkalnych.

Wybierając w iPhone’ie przeglądarkę Safari, użytkownicy smartfona doprowadzają do samozniszczenia groźnych robotów. Mechaniczne ptaki zostały zaprojektowane po długotrwałych obserwacjach prawdziwych zwierząt, dzięki czemu ich ruchy wydają się naturalne. Poszczególne egzemplarze widziane w reklamie nawiązują do konkretnych gatunków ptaków znanych z natury.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za stworzenie spotu odpowiada duet: reżyser Ivan Zacharias i nagrodzony Oscarem montażysta Mikkel EG Nielsen. Reklamę wspiera seria efektownych reklam cyfrowych, zwanych Disruptive Displays, które zdają się przejmować kontrolę nad przeglądarkami w czasie rzeczywistym. W ten sposób ujawniają zagrożenia dla prywatności w sieci.

„Flock” jest kolejną odsłoną wieloletniej kampanii Apple dotyczącej znaczenia prywatności podczas użytkowania iPhone’ów i innych urządzeń marki.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zdjęcia: YouTube

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS „Goodbye Leather”: Apple rezygnuje z akcesoriów ze skórzanymi elementami

Firma Apple postanowiła zrezygnować z wykorzystywania naturalnej skóry do tworzenia akcesoriów dla iPhone’ów. W ten sposób chce pozytywnie wpłynąć na ekosystem.