„Goodbye Leather”: Apple rezygnuje z akcesoriów ze skórzanymi elementami

„Goodbye Leather”: Apple rezygnuje z akcesoriów ze skórzanymi elementami
Firma Apple postanowiła zrezygnować z wykorzystywania naturalnej skóry do tworzenia akcesoriów dla iPhone'ów. W ten sposób chce pozytywnie wpłynąć na ekosystem.
O autorze
1 min czytania 2024-04-18

Współcześnie, największe światowe marki coraz częściej przywiązują wagę do kwestii związanych z ekologią i ochroną planety. Ograniczanie wykorzystania naturalnych skór w przemyśle modowym to już właściwie norma, jednak tym razem na taki krok zdecydowała się firma technologiczna. Mowa o Apple, która ogłosiła, że chciałaby wyeliminować skórę z produkcji akcesoriów dedykowanych jej flagowemu produktowi – iPhone’owi.

Marka ogłasza swoją decyzję w krótkim, 15-sekundowym spocie, który właśnie pojawił się m.in. w serwisie YouTube.

„Goodbye Leather” składa się z serii animacji prezentujących napis „leather” (ang. skóra), który ulega zniszczeniu. Kolejnym kadrom towarzyszą krótkie, jasne informacje dotyczące eliminacji naturalnej skóry z wyrobów Apple, a cały klip wieńczy hasło: „There’s more to iPhone”. To wspólny tytuł serii reklam, które już od kilku lat pojawiają się na internetowych kontach Apple. Wcześniejsze reklamy dotyczyły m.in. bezpieczeństwa danych przechowywanych w iPhone’ach i tematu szczególnie związanego z ekologią – recyclingu.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zdjęcie główne: YouTube

PS Ponad 1,8 miliarda euro kary dla Apple od Komisji Europejskiej

Komisja Europejska nałożyła na Apple karę w wysokości ponad 1,8 miliarda euro za nadużywanie swojej dominującej pozycji na rynku dystrybucji aplikacji do strumieniowego przesyłania muzyki wśród użytkowników iPhone’a i iPada („użytkownicy iOS”) za pośrednictwem App Store.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2 Volvo Cars stworzyło własną skórę, oszczędzając życie zwierząt

W duchu ekologicznego podejścia do produkcji samochodów, Volvo Cars zrezygnuje z tapicerek ze skór naturalnych. Aby je zastąpić, stworzyło „skórę” zupełnie nowego gatunku o nazwie Nordico. W ten sposób Volvo Cars wyznacza nowe standardy projektowania wnętrz aut premium.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się