Bouygues Immobilier Polska prowadzi kampanię reklamową, w której zachęca do zakupu domu z ogrodem w cenie mieszkania w inwestycji Le Village – osiedlu domów jednorodzinnych w Józefosławiu k. Warszawy.
Francuski deweloper w działaniach reklamowych wykorzystuje niestandardową formę, czyli billboard 3D z ogromną drewnianą donicą pełną zieleni oraz kolorowych, wiosennych kwiatów, które uzupełniają treść reklamy i budzą skojarzenia z ogrodem będącym istotnym elementem promowanej oferty.
Zobacz również
Kampania outdoorowa z wykorzystaniem billboardu 3D obejmuje nośniki reklamy zewnętrznej w Warszawie – reklama jest jednocześnie drogowskazem do osiedla Le Village. Domy z ogrodem od Bouygues Immobilier Polska są promowane również w internecie oraz podczas targów nieruchomości.
Agencja marketingu zintegrowanego Focus Advantage jest autorem billboardu 3D, odpowiada także za kompleksową komunikację wizualną dewelopera np. przygotowanie materiałów promocyjnych na potrzeby targów oraz nadzór nad realizacją tej kampanii. Agencja interaktywna Comfitura (także część Focus Media Group) przygotowała kreacje reklamowe do emisji w sieci, natomiast media zakupił deweloper.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing