Już nie Focus Media Group, lecz Focus Nation. Wspólnie z Imagine Nation, obie agencje definiują się jako full immersion agencies. Rebranding to konsekwencja zacieśniania relacji i współpracy obu agencji; dzięki wymianie i łączeniu sił – można wykreować prawdziwie oryginalne rozwiązania dla marek. Takie wzajemne uzupełnianie się sprawia również, że Focus Nation i Imagine Nation razem posiadają unikalne w skali rynku kompetencje i niezwykły potencjał, aby dokonywać kolejnych przełomów.
Określenie Full immersion agencies odzwierciedla praktykę realizowania eventów oraz budowania komunikacji marek Imagine Nation i Focus Nation. Celem jest wykreowanie świata marki, który umożliwi odbiorcy pełnie zanurzenie się w nim. Jakich narzędzi i kompetencji z szerokiego portfolio wykorzystamy – zależy od konkretnych potrzeb i aktualnych wyzwań stojących przed marką. Chodzi o zbudowanie ekosystemu marki, autentycznego i tożsamego z tym wszystkim, co za nią stoi. To świat, w którym z jednej strony zacierają się podziały na online i offline, z drugiej zaś – na atrakcyjny i wciągający kontent oraz przekaz reklamowy.
Zobacz również
Rebranding agencji objął:
- nową strategię działania wraz z silniej wyeksponowanymi wartości organizacji,
- nową komunikację wizualną,
- zmiany w strukturze zmierzające do większej integracji obu zespołów.
Powstała też jedna, wspólna strona www: https://if-nation.pl/.
Identyfikacja wizualna Focus Nation i Imagine Nation – została wypracowana in-house’owo, w zespole kreatywnym pod nadzorem Piotra Zawałło, Creative Directora Focus Nation.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Nowe podejście do komunikacji marki opiera się na haśle What If; to z pozoru proste pytanie odzwierciedla strategię przełamywania schematów, poszukiwania nowych, efektywnych i atrakcyjnych form dialogu marki z odbiorcą. What If to wyzwalacz przełomowego i niestandardowego myślenia. Szukając innowacji w podejściu, formie i przekazie, zadajemy sobie to właśnie pytanie: A co by było, gdyby…
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Strategia działania obu agencji została oparta na trzech filarach:
- innowacji (aby zrozumieć nieustająco zmieniający się świat, sami musimy podążać za zmianą),
- odwadze (oczekując lepszych wyników, nie możemy iść na kompromisy),
- współpracy (wspólnie możemy osiągnąć więcej niż w pojedynkę).
Odpowiada to doświadczeniom agencji i wnioskom płynących z obserwacji rynku. Domena naszych czasów, zaskakujące trendy i zmienne warunki gry rynkowej wymagają ciągłego poszukiwania innowacji, a także odwagi – bo bez ryzyka i eksperymentowania, nie sposób dokonać przełomu. Obie agencje rozumieją współpracę jako kooperację na różnych poziomach. Z jednej strony podchodzą po partnersku do klientów – skupiając się na ich celach biznesowych. Z drugiej rebranding oznacza jeszcze ściślejszą współpracę Focus Nation i Imagine Nation. Już teraz do projektów komunikacyjnych włączani są eksperci od eventów i odwrotnie, dzięki czemu można uzyskać zupełnie nową jakość i zaskakujące efekty. Agencje łącząc siły, integrują działy kreacji w jeden zespół zarządzany przez dwóch dyrektorów kreatywnych – Dawida Bednarskiego i Piotra Zawałło. Dyrektorem zarządzającym obu agencji zostaje Michał Korczak, autor nowego pozycjonowania marek i strategii „what if”, dotąd Managing Director Focus Media Group. Aneta Zawiślak integruje rozwój biznesowy obu agencji jako General Business Director.
Obie agencje działają w grupie od ponad dekady. Focus Nation specjalizuje się w marketingu 360 stopni i od lat realizuje kampanie we wszystkich kanałach komunikacji, od planowania i strategii, przez kreację, po egzekucję. Z kolei Imagine Nation to czołowa na rynku agencja eventowa, kreująca wydarzenia zarówno offline’owe, jak i online’owe.