Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Focus Media Group kreatywnie dla Panasonic

Nowym klientem należącej do holdingu Focus Media Group agencji marketingu zintegrowanego Focus Advantage jest Panasonic Marketing Europe GmbH oddział w Polsce. Agencja zwyciężyła w przetargu na kreatywną koncepcję dla dwóch kategorii produktów Panasonic: Small Kitchen Appliances (małe AGD) oraz...
O autorze
1 min czytania 2016-11-17

…Beauty Care(produkty do pielęgnacji). Koncepcja agencji jest obecnie wykorzystywana w komunikacji w Polsce i w siedmiu innych krajach europejskich.

Celem kampanii jest zbudowanie świadomości w obu tych kategoriach produktowych, dotąd jeszcze przez markę Panasonic nie promowanych. Zwycięski pomysł Focus Advantage zawiera parasolową koncepcję dla tych kategorii, spiętą hasłem „Excellence is a sum of small perfections” („Doskonałość jest sumą małych perfekcji”). Zwraca ono uwagę na charakterystyczną dla kultury japońskiej oraz dla samej marki Panasonic dbałość o szczegóły i nieustanne dążenie do perfekcji.

Agencja zaplanowała i zrealizowała także sesję zdjęciową, a stworzone w jej wyniku kreacje przełożono na materiały do promocji w punktach sprzedaży, na stronie internetowej Panasonic oraz w internetowej kampanii zasięgowej.

W skład Focus Media Group wchodzą, oprócz Focus Advantage, agencja interaktywna Comfitura oraz agencja eventowa Imagine Nation.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj