Zanieczyszczenie mórz i oceanów to globalny problem, który Froście, ze względu na jej wieloletnią działalność w sektorze spożywczym i rybnym, jest bardzo bliski.
Food Truck HOT&cold by FRoSTA for the Oceans pojawił się w Warszawie na Zimowym Narodowym, na którym od listopada do marca br. działa lodowisko, a także wiele innych sezonowych atrakcji cieszących się ogromnym zainteresowaniem mieszkańców stolicy. Goście Food Trucka mogli skosztować 5 potraw z portfolio marki: Noodles and Chicken, Mexican Chicken, Asian Wok, Wegetable Curry (vegan) oraz Chili Con Quinoa (vegan). Cały dochód ze sprzedaży dań zostanie przekazany organizacji Parley for the Oceans.
Zobacz również
Podczas akcji na Zimowym Narodowym, Frostę wspierały znane influencerki – Ciocia Liestyle oraz Zosia Ślotała, których działalność dobrze wpisuje się w wartości wyznawane przez markę.
To już trzecia akcja marki pod szyldem HOT&cold by FRoSTA for the Oceans – dwie poprzednie odbyły się w 2019 roku podczas Warszawskiego Festiwalu Konesera w Warszawie oraz Nocnego Targu Towarzyskiego w Poznaniu.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Za pomysł i organizację wydarzenia odpowiadały LoveBrands Events oraz LoveBrands Relations.
Słuchaj podcastu NowyMarketing