Petit Beurre marki Jutrzenka świetnie smakują zarówno samodzielnie, jak i z dodatkami. Herbatniki to pomysł na szybką i smaczną przekąskę zarówno w słodkim, jak i w wytrawnym wydaniu. Stanowią doskonałą bazę do ciast, deserów, tartinek czy mini kanapek. Przekonają się o tym wszyscy, którzy skosztują pyszności serwowanych z oryginalnego food trucka Petit Beurre Jutrzenka.
Food truck Petit Beurre Jutrzenka wyruszył w tournée po Polsce. Od końca sierpnia do połowy października będzie serwował przekąski z herbatnikami Petit Beurre do pieczenia i Petit Beurre Ekstra Kruche. Wszyscy, którzy znajdą się na jego trasie będą mogli bezpłatnie skosztować ciasteczkowych pyszności i odpocząć na wygodnych leżakach. Food truck pojawi się na dużych eventach, jak i w bardziej kameralnych miejscach w różnych zakątkach Polski.
Zobacz również
Informacje o miejscach, które odwiedzi food truck Petit Beurre Jutrzenka będą na bieżąco udostępniane na Facebooku. Na jego trasie znajduje się m.in. Warszawa, Poznań, Opole, Kraków.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]