Muzyka od dziesięcioleci stanowi główny filar marki Pepsi – hasło For the Love of It podążać będzie tą samą drogą, oferując współczesnemu pokoleniu muzycznemu inspirację do realizowania własnych pasji. W roku 2019 Pepsi po raz kolejny połączy siły z legendą branży muzycznej, Simonem Fullerem, realizując wspólne przedsięwzięcie z przełomowym projektem muzycznym Simona – zespołem muzyki pop Now United. Now United to nowy koncept muzyczny angażujący 14 wokalistów i tancerzy z 14 krajów, takich jak Chiny, Brazylia, Rosja i Indie, którego działalność w mediach społecznościowych śledzą miliony fanów.
Globalny zasięg i siła marki Pepsi umożliwią rozwijającym się talentom dostęp do sceny całego świata, na której mogą opowiadać historie, dzielić się sztuką, a także nawiązywać relacje z aktualnymi i nowymi fanami. Przez cały rok podczas światowego tournée zespołu Now United, przy udziale grupy i jej fanów, Pepsi kreować będzie niezwykłe doświadczenia i treści.
Zobacz również
– W zdecydowany sposób celebrujemy naszą własną tożsamość – znanej i lubianej na całym świecie marki, silnie osadzonej w kontekście rozrywki, oferującej odświeżający i pyszny napój uwielbiany przez kolejne pokolenia na całym świecie – jak również wszystkich tych, którzy tak jak my szaleją za Pepsi. „For the Love of It” to nasz okrzyk nawołujący, aby z dumą i w pełni angażować się we wszystkie sprawy, które kochamy – poczynając od pasji i zainteresowań, takich jak piłka nożna czy muzyka, aż po nieposkromione delektowanie się jednym z najbardziej ulubionych napojów na świecie – Pepsi – powiedział Roberto Rios, wiceprezes ds. marketingu w Globalnej Grupie Napojów PepsiCo.
Nowa oprawa graficzna sloganu For the Love of It i związany z nim jingle muzyczny promowane będą przez cały 2019 rok za pośrednictwem wyjątkowo efektownych opakowań, intrygujących projektów graficznych umieszczanych w przestrzeniach publicznych, a także wyrazistych reklam wideo oraz treści publikowanych w kanałach cyfrowych. Motywy te będą odmienne dla każdego elementu marki, podkreślając jak nigdy wcześniej radość i zabawę, jakie wiążą się z napojami Pepsi.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Legendarny smak Pepsi również w 2018 roku został wybrany przez 59% uczestników Wyzwania Smaku*. W podziękowaniu za wspólną zabawę i pozytywne emocje, PepsiCo wprowadza na rynek limitowaną edycję opakowań Pepsi Vintage, jakie pojawiały się w sprzedaży na przestrzeni sześciu dekad: od 1940 do 2000 roku.
PS2
Wszystkim dobrze znana modelka Cindy Crawford po 26 latach po raz kolejny pojawiła się w reklamie Pepsi.