Na jej mocy, FORTUNA będzie oficjalnym sponsorem Legii Warszawa Sekcja Koszykówki.
W ramach zawartego porozumienia, logo sponsora pojawi się na bandach reklamowych w trakcie spotkań rozgrywanych przez Legię w charakterze gospodarza oraz będzie eksponowane na najważniejszych nośnikach marketingowych klubu. Ponadto, FORTUNA będzie organizować dedykowane konkursy dla wszystkich kibiców podczas oficjalnych meczów warszawskiej drużyny.
Zobacz również
FORTUNA, od 1 stycznia 2014 roku, jest głównym sponsorem piłkarskiej Legii. Logo firmy widnieje na koszulkach mistrzów Polski od rundy wiosennej sezonu 2013/14. FORTUNA rozszerza zatem współpracę ze stołecznym klubem o kolejne sekcje. Wybór sekcji koszykarskiej, która w najbliższym czasie zamierza wywalczyć awans do Tauron Basket Ligi, nie był zatem przypadkowy.
Rozszerzenie współpracy z Legią o sekcję koszykarską pokazuje, że jesteśmy bardzo zaangażowani w rozwój klubu na wszystkich frontach. Atmosfera na meczach jest niepowtarzalna, a projekt Odrodzenia Potęgi w stolicy wzbudził nasze szczególne zainteresowanie. Mamy nadzieję, że już wkrótce klub będzie wiodącą siłą w polskiej koszykówce i nawiąże do wielkich sukcesów z przeszłości – powiedział Aleš Dobeš, CEO Fortuna.
Cieszymy się, że tak silny i wiarygodny partner biznesowy zdecydował się na podjęcie współpracy z naszym klubem. Jest to dla nas duże wyróżnienie. Współpraca z firmą FORTUNA pokazuje, że nasze działania marketingowe przynoszą skutek, a koszykarska Legia cieszy się coraz większym zainteresowaniem potencjalnych sponsorów – dodał Prezes Legii Warszawa Sekcja Koszykówki S.A., Robert Chabelski.
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
FORTUNA jest najdłużej działającą i jedną z największych na polskim rynku firm z branży bukmacherskiej, funkcjonującej na podstawie decyzji Ministra Finansów. Firma posiada obecnie sieć ponad 500 punktów przyjmowania zakładów, zlokalizowanych na terenie całej Polski oraz zapewnia zatrudnienie ponad 1 000 pracownikom. FORTUNA, od 1 stycznia 2014 r., jest głównym sponsorem Legii Warszawa – aktualnego mistrza Polski w piłce nożnej. Podpisana w listopadzie 2013 r. umowa obowiązuje przez trzy lata.
Słuchaj podcastu NowyMarketing