Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

#ForYouSummit, czyli jak TikTok wpływa na ewolucję komunikacji

O autorze
3 min czytania 2023-06-15

Liczne inspiracje, solidna dawka merytorycznej wiedzy, case studies czołowych marek oraz sesje kreatywne czekają na gości w trakcie pierwszego w Centralnej Europie TikTok #ForYouSummit – autorskiej konferencji biznesowo-marketingowej. Honorowym gościem tegorocznej edycji jest David Shing – wizjoner, futurysta i ekspert w zakresie marketingu cyfrowego, który podzieli się z słuchaczami swoimi przemyśleniami na temat ekosystemu dzisiejszego świata biznesu i najnowszych narzędzi wspieranych przez sztuczną inteligencję.

Tegoroczna, pierwsza edycja konferencji, która już dziś startuje w Warszawie, jest zarazem największym wydarzeniem biznesowym TikToka w regionie Centralnej Europy i jednym z największych w Europie. Motywem przewodnim jest hasło „Entertainment that drives impact” skupiającym się na unikalnym ekosystemie TikToka, łączącym angażujący i inspirujący kontent, otwartą i kreatywną społeczność oraz niepodrabialny ekosystem dla biznesu. W całodniowej agendzie uczestniczyć będzie ponad pięćsetka gości z ponad 10 krajów Europy.

– Dla biznesu pytanie o TikToka to od dawna nie pytanie „czy”. Z ponad miliardową społecznością na całym świecie TikTok jest miejscem, w którym zderzają się rozrywka, kreatywność i kultura, a marki mają wyjątkową okazję do bycia odkrytym i zainspirowania swoich odbiorców do działania Zwłaszcza rozrywka, motyw przewodni tegorocznego CE #ForYouSummit ma kolosalny wpływ na postawy konsumenckie, ponieważ będąc osadzoną w kulturze, wywiera wpływ, inspiruje naszą społeczność i staje się katalizatorem reakcji. Na TikTok treści są dobierane na podstawie tego, co nasza społeczność uważa za zabawne, więc przyciągają uwagę i budują zaufanie. 4 na 10 użytkowników TikToka twierdzi także, że czynnik „bycia podniesionym na duchu”, czyli wprost – zostanie rozbawionym, pozytywnie nastrojonym, jest kluczem do zmotywowania ich do dokonania zakupu – podkreślając znaczenie, jakie dla marek ma łączenie kreatywności i radości jako kluczowych składników w osiąganiu bezpośrednich wyników – podkreśla Liv Sandberg, general manager, global business solutions, TikTok Central Europe & Nordics.

Dlatego wśród serii inspirujących przemówień znajdzie się, między innymi, wystąpienie Davida Shinga – australijskiego futurysty, mówcy, dyrektora kreatywnego i przedsiębiorcy. Znanego również ze swojej performatywnej osobowości oraz odważnego i polaryzującego pseudonimu „cyfrowy prorok”. Shingy, wieloletni ekspert i strategiczny konsultant m.in. Verizona czy AOL-u, specjalizuje się w doradzaniu klientom w zakresie pomysłowych i skutecznych podejść do optymalizacji wartości marki w cyfrowym krajobrazie. Jego pasją jest edukowanie dużych marek w zakresie wyjątkowych możliwości, jakie dają pojawiające się technologie cyfrowe, społecznościowe i mobilne. Na ForYou Summit David opowie o wzajemnym wpływie TikToka i kultury popularnej.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Bardzo dużą wagę poświęcamy obecnie w rozmowach z klientami na temat tego, JAK skutecznie zaplanować obecność na TikToku. Z jednej strony mowa jest o całościowej strategii, rozumieniu i wykorzystaniu pełnego potencjału narzędzia. Stąd obecność Davida Shinga na naszym wydarzeniu, którego otwarte spojrzenie na innowacyjność, a jednocześnie głęboka świadomość zachodzących zmian w komunikacyjnym ekosystemie pomaga wyjść poza standardowe schematy myślenia o marketingu. Z drugiej strony mowa jest o kreatywności, jako kluczowym elemencie warunkującym skuteczność działań. 73% konsumentów nienawidzi pop-upów, 47% wzrostu sprzedaży z reklam uzależnionych jest bardziej od kreatywności niż od jakiegokolwiek innego czynnika, a 1 na 3 użytkowników TikToka jest otwarty na zakupy bezpośrednio przez TikToka dlatego, że widzi tam zabawny, kreatywny kontent. Dlatego tak wiele miejsca poświęcimy dobrym praktykom, ciekawym kampaniom i wniknięciu przez marki w świat społeczności TikToka – mówi Rafał Drzewiecki, country manager TikTok na Europę Centralną.

Program konferencji uzupełniają panele z twórcami oraz reprezentantami świata biznesu, mediów i rozrywki poświęcone ich unikalnym doświadczeniom z budowania obecności na platformie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W rozmowie prowadzonej przez szefową działu operacji na CEE – Paulę Kornaszewską, biorą udział: Marlena Jezierska – Head of Digital Marketing i Director of Podcast w Polsacie, Filip Szuksztul, twórca megapopularnego kanału filsoon.tv oraz uwielbiany prezenter telewizyjny i osobowość medialna – Krzysztof Ibisz, który właśnie dołączył do TikToka.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Z kolei w panelu dyskusyjnym na temat wspólnych punktów między TikTokiem, sportem i biznesem zagoszczą: Joanna Ogórek, Head of Marketing w Lamborghini, Łukasz Gikiewicz, były piłkarz, komentator i ekspert telewizyjny, Maciej Kawulski, współzałożyciel polskiej federacji KSW oraz Bartosz Ostałowski, jedyny na świecie kierowca zawodowy i drifter, który prowadzi samochód za pomocą stóp.

TikTok stał się najszybciej rozwijającą się platformą rozrywkową w historii, która podbija serca coraz większej liczby użytkowników. Członkowie społeczności cenią ją jako źródło radości, możliwości wyrażania siebie w kreatywny sposób. Jest to też doskonałe narzędzie marketingu, z którego korzystają firmy z całego świata.