To była świetna zabawa – psiaki są bardzo wdzięcznymi towarzyszami na planie i świetnymi aktorami. Wspieramy projekty, które pozwalają zmienić ludzkie myślenie, czy punkt widzenia. Treść i przesłanie są dla nas tak samo ważne, jak dobra jakość spotu, za który jesteśmy odpowiedzialni. – mówi Bartłomiej Foszer, Managing Director domu produkcyjnego.
Nie jest to jedyna produkcja, zrealizowana dla organizacji pożytku publicznego w tym roku przez zespół produkcyjny Foszer Sawicki. Na ich koncie znajduje się także spot 1% dla Fundacji TV Puls „Pod Dębem” w którym pokazują życie seniorów w sposób odbiegający od stereotypu.
Zobacz również
Film pomaga w zdobywaniu środków z 1 procenta na działalność fundacji, która wspiera porzucone i przebywające w schroniskach psy rasy TTB (Terierr typu Bull), organizując adopcje i domy zastępcze.
W spocie gościnnie wystąpiła Katarzyna Bujakiewicz będąca ambasadorką fundacji. W spocie obalane są mity związane z rasą TTB – jest to jedna z najczęściej krzywdzonych ras psów w Polsce.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]