Na całość materiałów składały się spoty telewizyjne, internetowe oraz filmy przedstawiające przepisy na potraw z tuńczykiem Rio Mare, stworzone przez jurorkę Masterchef’a. Dom produkcyjny Foszer Sawicki zapewnił kompleksową obsługę w czasie zdjęć i przygotował materiał do emisji, za warstwę kreatywną odpowiadała Agencja Socialkuchnia.
„To już kolejny rok naszej współpracy z agencją Socialkuchnia, która odpowiedzialna jest za obsługę Rio Mare w Polsce. Z radością przyjęliśmy propozycję współpracy przy projekcie w który zaangażowała się Ania Starmach.” – mówi Bartłomiej Foszer, Managing Director domu produkcyjnego.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]