Każdy, kto odwiedzi FOTO-budkę Winterfresh®, może zgłosić swoją fotografię zrobioną w FOTO-budce Winterfresh® do konkursu na najlepsze zdjęcie, za pośrednictwem specjalnej aplikacji na Facebooku.
Aplikacja dostępna jest na fanpage’u Winterfresh. Autor najciekawszego zdjęcia z każdego miasta otrzyma 1000 złotych. Dodatkowo każdy odwiedzający FOTO-budkę otrzyma gumy Winterfresh® i vouchery na zakupy w sklepie internetowym Wrigley www.jedz-pij-zuj.pl.
Zobacz również
FOTO-budka Winterfresh® odwiedzi jeszcze 3 miasta:
- Multikino w Krakowie (8-14 czerwca 2013 r.)
- Galerię Łódzką w Łodzi (22-28 czerwca 2013 r.)
- Multikino w Złotych Tarasach w Warszawie (6-12 lipca 2013 r.).
Za koncepcję akcji i zakup mediów odpowiada MediaCom. Kreację i działania social media koordynuje MediaCom Create. Wykonanie i obsługa FOTO-budki jest po stronie agencji OOH Media Polska. FOTO-budka odwiedziła już Poznań i Wrocław.
![Playbook NM #2: Cross-border e-commerce. Dołącz do gry! [ZAPOWIEDŹ]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/03/wypelnij-ankiete-142x0-c-default.jpg)
Playbook NM #2: Cross-border e-commerce. Dołącz do gry! [ZAPOWIEDŹ]