Francuska grupa medialna Webedia zostanie jedynym udziałowcem agencji GetHero

Francuska grupa medialna Webedia zostanie jedynym udziałowcem agencji influencer marketingu GetHero. Obie firmy liczą na korzyści wynikające z synergii działań i dzielenia się know-how.
O autorze
1 min czytania 2018-12-05

– Inwestujemy nie tylko w agencję, która odnosi wiele sukcesów, ale także w firmę o dużym potencjale innowacyjnym. Przykładem tego jest mocne wejście GetHero na chiński fenomen mediów społecznościowych Tik Tok z ponad 30 influencerami – mówi Marc-Andreas Albert, CEO Webedia Germany i prezes zarządu Webedia Poland.

Webedia to francuska grupa medialna i technologiczna specjalizująca się w branży rozrywki. Firma działa od 2007 roku głównie we Francji, Niemczech i Hiszpanii, ale jest obecna również w Turcji, Arabii Saudyjskiej oraz Ameryce Północnej i Południowej. Webedia obecnie posiada ponad 40 serwisów internetowych, działa również w branży influencer marketingu – jest właścicielem największej na świecie sieci twórców TalentWeb. Do Polski Webedia weszła w zeszłym roku, kiedy kupiła znany wszystkim graczom serwis gry-online.pl.

Zgodnie z zawartą umową agencja GetHero pozostanie osobnym podmiotem z niezmienioną strukturą organizacyjną i będzie dalej działać pod własną marką. Również skład zarządu agencji, w którym zasiadają Tobiasz Wybraniec i Paweł Kowalczyk, się nie zmieni. GetHero jest jedną z czołowych polskich agencji zajmujących się influencer marketingiem. Zrzesza ponad 100 twórców, którzy łącznie gromadzą na YouTube około 35 milionów subskrybentów. Firma rozwija także sieć influencerów działających na platformie wideo TikTok.

– Bardzo cieszę się, że dzięki wytężonej pracy z obu stron, będziemy mogli działać razem. GetHero to połączenie świetnego profesjonalnego zespołu oraz zaawansowanego i poszukiwanego na rynku produktu. Nasze oferty znakomicie się uzupełniają, dzięki czemu poszerzamy zakres rozwiązań, jakie możemy zaproponować klientom lokalnym, jak również jesteśmy w stanie wnieść większą wartość w globalne kampanie marek, prowadzone przez grupę Webedia na całym świecie – komentuje Mariusz Klamra, CEO GRY-Online S.A.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Specjalizacja agencji w obszarach takich jak gaming, lifestyle, beauty, zdrowie i muzyka idealnie wpisuje się dotychczasowe działania Webedii i TalentWeb. Dzięki włączeniu do międzynarodowej grupy GetHero uzyska dostęp do wiedzy i dobrych praktyk wypracowanych na wielu rynkach, a także będzie mogła zacieśnić współpracę z portalem gry-online.pl.

Widzimy ogromny potencjał synergii między nami a Webedią. Nasi twórcy uzyskają dostęp do globalnych budżetów marketingowych, a my będziemy mogli uczyć się na doświadczeniach grupy – zaznacza prezes GetHero Tobiasz Wybraniec.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się