Francuski portal randkowy Gleeden słynie z wielu nietypowych akcji, które mają na celu… ułatwienie kobietom skoków w bok. Nie dość, że rejestracja w serwisie jest całkowicie darmowa dla użytkowników płci żeńskiej, to jeszcze teraz platforma zaprojektowała specjalną szafę, która ukryje kochanka.
Nietypowy mebel posiada podwójną tylną ścianę, za nią natomiast znajduje się sekretne pomieszczenie, w którym umieszczono krzesło, system wentylacji oraz zapas wody i jedzenia na całe 72 godziny. Z myślą o tych najbardziej zestresowanych kochankach w szafie znajduje się również maska tlenowa, a aby urozmaicić oczekiwanie na bezpieczne wydostanie się, w pokoiku znalazły się również gazety oraz tablet z filmami.
Zobacz również
Portal Gleeden pomyślał też o wścibskich sąsiadach, którzy mogliby zauważyć kochanka – w szafie bowiem umieszczono strój hydraulika, by to właśnie w nim opuścić mieszkanie.
Sprzedaż szafy serwisu randkowego ruszy na serwisie crowdfundingowym Indiegogo, jeśli tylko wpłynie 2 tys. zamówień.
PS
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Tutaj inny przykład kreatywnej kampanii reklamowej portalu randkowego – ZaadoptujFaceta.pl.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Samsung zaprezentował nową usługę „Refrigerdating”, dzięki której użytkownicy robiąc zdjęcie zawartości swojej lodówki mogą nawiązać kontakt z innymi, którym spodobało się to, co ma się w lodówce.
PS3
W ramach tegorocznych walentynek Husqvarna ruszyła z własnym serwisem randkowym – Timber. Portal dopasowuje miłośników drzew do najpiękniejszych drzew na całym świecie.