Franke rusza z kampanią reklamową pod hasłem „Kuchnia sercem domu”

Szwajcarski producent urządzeń AGD Franke rusza z kampanią reklamową pod hasłem „Kuchnia sercem domu”. Celem działań reklamowych jest komunikowanie szerokiego portfolio sprzętów, którymi można wyposażyć całą kuchnię.
O autorze
1 min czytania 2019-09-16

Kampania reklamowa Franke prezentowana będzie w kanałach telewizyjnych najlepiej dopasowanych do grupy docelowej. Jesienna promocja marki obejmie również prasę i internet. Od strony kreatywnej całość koncepcji przygotowała agencja Bardzo. W telewizyjnej reklamie, wyreżyserowanej przez Karolinę Lewicką, rodzinę odwiedzają potencjalni kupcy ich domu. Okazuje się jednak, że dom, a zwłaszcza kuchnia, w której koncentruje się życie rodzinne, pełne są wspaniałych wspomnień, z którymi bohaterowie nie chcą się rozstać.

– Hasło kampanii – „Kuchnia sercem domu”– idealnie odzwierciedla to, jak my we Franke myślimy o kuchni. Według nas, to najważniejsze miejsce dla całej rodziny. Tutaj nie tylko przygotowujemy posiłki, ale także rozgrywają się ważne sprawy z naszego życia. Rozmawiamy z najbliższymi, biesiadujemy z przyjaciółmi, wyruszamy w fascynujące kulinarne podróże. Nastrój spotu pokazuje, że z kuchnią wiążą się nasze wspomnienia i mamy do niej emocjonalny stosunek. To prawdziwe serce domu, a nie jedynie miejsce wypełnione niezbędnymi do życia przedmiotami – komentuje Monika Dembowska, marketing manager Franke Polska.

Wraz z kampanią Franke chce zwiększyć świadomość marki jako producenta całościowego wyposażenia kuchni: zlewozmywaków, baterii, płyt grzewczych, piekarników, okapów oraz przydatnych akcesoriów, tworzących funkcjonalne i piękne wnętrze. Silny akcent położono również na Franke Vital, innowacyjną baterię z filtrem w formie niewielkiej kapsułki.

Za strategię i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat. Jesienna odsłona kampanii potrwa od 16 września do 31 października br.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

„Kuchnia sercem domu” to pierwsza, tak duża, kampania telewizyjna Franke od 15 lat. W dniu rozpoczęcia telewizyjnych emisji spotu firma zorganizowała uroczystą premierę w warszawskiej Kinotece.

Słuchaj podcastu NowyMarketing