Freundschaft wygrała przetarg na obsługę kampanii marketingowej ERLI.pl

Grupa Freundschaft (dawniej: Scholz & Friends, Emlab, The Digitals i Booost | Grupa S/F) wygrała przetarg dla nowej platformy zakupowej ERLI.pl. Współpraca będzie dotyczyć opracowania strategii, platformy i komunikacji pierwszej kampanii reklamowej dla marki.
O autorze
0 min czytania 2021-03-31

Marketplace ERLI.pl działa na rynku od 2020 r. Plany rozwoju platformy w 2021 roku zostaną wsparte kompleksową kampanią telewizyjną i digitalową, za realizację której będzie odpowiadać agencja Freundschaft.

– Stworzyliśmy spójny format kreatywny, który idealnie pasuje do wyselekcjonowanego oraz zaangażowanego już przez ERLI.pl bohatera kampanii. Jeszcze przez chwilę musi on pozostać incognito, ale już niedługo pojawi się w kanałach digital oraz w telewizji, budując rozpoznawalność marki ERLI.pl na rynku i opowiadając o wyjątkowych benefitach tej platformy zakupowej – mówi Marcin Mroczek, creative director Freundschaft.

 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj