Frisco.pl rozpoczyna współpracę z MediaCom

Do grona klientów MediaCom dołącza Frisco.pl. W ramach współpracy agencja będzie odpowiedzialna za doradztwo analityczno-technologiczne, obejmujące usługi z zakresu WebAnalityki, Marketing Automation, konfigurację narzędzi marketingowych oraz planowanie, optymalizację i zakup mediów offline.
O autorze
0 min czytania 2020-04-27

Wybór MediaCom poprzedzony był przeglądem ofert, przeprowadzonym przez Frisco.pl. Start działań w ramach współpracy Frisco.pl i MediaCom zaplanowano na kwiecień 2020.

– Współpraca z Frisco.pl jest dla nas otwarciem nowego rozdziału, w którym podkreślamy silną rolę MediaComu, jako partnera analityczno-technologicznego, zapewniającego klientom systemowe wsparcie w obszarach kluczowych dla transformacji digitalowej. Skupiając się na działaniach webanalitycznych, wspólnie dążymy do zmaksymalizowania potencjału kanałów własnych Frisco.pl – komentuje Krzysztof Szatecki, digital head w MediaCom.

Współpraca MediaCom z Frisco.pl poza wsparciem digitalowym obejmuje również działania w mediach tradycyjnych w zakresie planowania i zakupu mediów offline, w tym radia i outdoor.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj