Jeszcze w tym roku Frisco.pl zmniejszy do minimum liczbę tacek, w których dostarczane są świeże produkty. Dzięki optymalizacji procesu pakowania zakupów zostanie również ograniczona liczba zużywanych siatek. Klienci będą mogli zamówić jedno większe opakowanie zbiorcze zamiast kilku mniejszych, a wszystko za sprawą zwiększenia liczby gramatur na stronie sklepu. Testowana będzie również dodatkowa opcja pakowania „zero waste”, która umożliwi zamówienie produktów świeżych bez opakowań. W 2020 roku planowane jest wprowadzenie systemu kaucjonowania opakowań zwrotnych na owoce i warzywa.
We wprowadzeniu zmian pomoże uruchomienie w maju nowego centrum logistycznego. Ten obszerny i nowoczesny magazyn o powierzchni 11 000 m2, zlokalizowany na terenie Warszawy, pozwoli na równoczesne rozwijanie różnych modeli biznesowych oraz zwiększenie elastyczności procesów logistycznych.
Zobacz również
– Zdajemy sobie sprawę, że Frisco.pl jako lider warszawskiego rynku zakupów spożywczych online kształtuje standardy, dlatego w trosce o środowisko podjęliśmy się zadania, jakim jest ograniczenie zużycia plastiku o połowę. Wdrożenie takiego rozwiązania wymaga licznych testów, które wkrótce będziemy mogli przeprowadzić w naszym nowym magazynie. Kluczowe jest dla nas, by zachować najwyższe standardy związane z bezpieczeństwem i jakością dostarczanych produktów, którą tak doceniają nasi klienci – mówi Grzegorz Bielecki, prezes Frisco.pl.
Wykorzystywany we Frisco.pl plastik w 100% nadaje się do recyclingu. E-supermarket odbiera od klientów wszystkie zużyte opakowania, by mogły trafić do recyklingu i zostać ponownie wykorzystane. Klienci mają również możliwość zamiany toreb plastikowych na papierowe podczas finalizacji zamówienia.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell