To tam powstały podwaliny do kampanii adidas „From Tychy to Impossible”, której założeniem jest celebrowanie własnych korzeni. Działaniom towarzyszy premiera nowych butów piłkarskich adidas X Crazyfast, których Kuba Kiwior jest ambasadorem.
Dla młodych zawodników Kuba może być inspiracją i wzorem do naśladowania. Jego historia, choć związana z Tychami, jest uniwersalnym dowodem, że każdy może zacząć śnić swój wielki piłkarski sen, bez względu na miejsce.
Zobacz również
From Tychy To Impossible
Większości osób spoza Śląska, Tychy kojarzą się – zupełnie niesłusznie – z przemysłem, familokami i kopalniami. Niesłusznie, bo w Tychach kopalń nie ma, a sam czasownik „kopać” łączy się tu nie z węglem, a futbolem. Jeśli dodać jeszcze właściwą dla tego regionu determinację, etos pracy oraz iskrę piłkarskiego talentu, jasne staje się, dlaczego właśnie ze Śląskich okolic pochodzi tak wielu znakomitych zawodników. Jednym z nich jest Kuba Kiwior.
Tychy to miejsce, w którym Kuba Kiwior rozpoczął swoją drogę ku temu, co wtedy, na początku lat 2000 wydawało się niemożliwe – grze w jednym z najlepszych zespołów świata. To sukces, jakich w historii polskiego futbolu nadal nie ma zbyt wielu – i dlatego marka adidas postanowiła upamiętnić osiągnięcie Kuby specjalnym muralem na fasadzie bloku, w którym dorastał. Praca zaprojektowana przez rysownika i twórcę graficznego Macieja Polaka odnosi się wizualnie do korzeni Kuby i łączy jego śląskie pochodzenie z występami na stadionie Arsenalu w północnym Londynie. Mural zobaczyć można przy ulicy Edukacji 2-4 w Tychach.
Same Tychy stały się też bohaterem spotu najnowszej piłkarskiej kampanii marki adidas. Historię opowiada niezwykle utalentowana Luiza Kozielska, zawodniczka KKS Czarni Antrans Sosnowiec.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Zawiniesz roladę?
Tychy dały nam świetnego zawodnika – obrońcę grającego w pierwszym składzie reprezentacji narodowej, czwartego Polaka w historii Arsenalu, dla którego niedawno strzelił debiutanckiego gola.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Nawet grając w jednym z najlepszych klubów świata, Kuba nadal pamięta o swoich korzeniach. Kiedy przyjeżdża do rodzinnego domu, na obiad prosi o śląską roladę. Po ikonicznych trickach „ruleta” i „rabona” przyszedł zatem czas na „roladę” – taką a’la Kiwior.
W ramach kampanii „From Tychy to Impossible”, marka adidas zorganizowała konkurs związany z roladą Kuby. Jeśli lubicie wyzwania i piłkę nożną, warto wziąć udział i zawinąć. Wystarczy wykonać trick „rolada” i opublikować nagranie pod postem partnera kampanii. Na najlepszych czeka topowy model najnowszych piłkarskich butów adidas X Crazyfast i set ubrań. W takich samych po murawie biega Kiwior.
Doskonale dopasowujące się do stopy, ultralekkie buty do piłki nożnej o wyjątkowym kształcie dostępne są również na adidas.pl.
PS adidas oraz Raków Częstochowa ogłaszają współpracę
Mistrz Polski, Raków Częstochowa, podpisał kontrakt z nowym sponsorem technicznym i od 1 lipca dołącza do piłkarskiej rodziny adidas.