FRoSTA w Internecie w 2013 w rękach OMD

Dom Mediowy OMD będzie odpowiedzialny za całościową obsługę działań marki FRoSTA w Internecie w 2013 roku. Współpraca dotyczy planowania oraz zakupu kampanii, włączając w to wsparcie w wyszukiwarkach internetowych, RTB Audience Targeting oraz wsparcia platformy mobilnej.
O autorze
1 min czytania 2013-01-10

OMD jest również odpowiedzialne za przygotowanie kreacji do kampanii internetowych.

FRoSTA jest jednym z liderów rynku mrożonych produktów spożywczych. W swoim szerokim asortymencie posiada mrożone ryby, warzywa oraz dania gotowe. Najczęściej wspieranymi medialnie kategoriami są ryby, w tym Złote Paluszki Rybne, oraz warzywa z Warzywami na patelnię Toskańskimi na czele. W roku 2013 FRoSTA będzie kontynuowała działania promocyjne na wielu różnych polach komunikacji. W zakresie działań mediowych planowane jest wzmocnienie zaangażowania się marketera w social media oraz rozszerzenie aktywności na platformie mobilnej.

Dom mediowy OMD powstał w 1993 roku. Założycielem i liderem najstarszego w Polsce domu mediowego jest Jakub Bierzyński. OMD kładzie silny nacisk na rozwój właśnie produktów internetowych. – Bardzo cieszymy się, że marketer docenił nasze kompetencje w zakresie działań w Internecie. Nieustannie rozwijamy narzędzia i wdrażamy nowe technologie jak RTB, by jeszcze skuteczniej realizować kampanie naszych Klientów – mówi Beata Szcześniak, dyrektor zarządzająca OMD (Macroscope).

Wcześniej za działania online odpowiadał dom mediowy MPG.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj