FRoSTA w nowej kampanii „Mówi jak jest”

Już 1 października rozpoczyna się kampania FRoSTY, która trwać będzie do połowy grudnia. Spoty emitowane w stacjach radiowych i telewizyjnych są częścią nowej odsłony kampanii „Mówimy jak jest”.
O autorze
1 min czytania 2019-09-25

Filmy stworzone w ramach kampanii eksponują mocne strony produktów FRoSTY – brak dodatków do żywności, 100% naturalnego smaku oraz domowy smak potraw osiągany dzięki tradycyjnym metodom gotowania.

W telewizji zobaczymy Złote Paluszki Rybne, Mexican Chicken, czyli kurczaka z ryżem po meksykańsku i Rybę z pieca po włosku. W kampanii online, oprócz trzech powyższych produktów, promowane będą również Vegetable Curry – wegańskie curry z batatami, Warzywa na patelnię toskańskie oraz Noodles and chicken, czyli kluseczki z kurczakiem i warzywami.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

„Mówimy jak jest” to deklaracja marki o braku tajemnic przed konsumentami, dlatego na stronie frosta.pl dostępne są dokładne składy każdego z produktów, a na frostafoodtracker.pl można szybko sprawdzić, skąd pochodzi każdy składnik występujący w daniach FRoSTY.

Kampania obecna będzie w kanałach telewizyjnych, radiowych, outdoor, online i social media.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za key visual kampanii odpowiada Agencja Promocyjno – Reklamowa Smolar, zaś za zakup mediów – ZenithOptimedia.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się