Filmy stworzone w ramach kampanii eksponują mocne strony produktów FRoSTY – brak dodatków do żywności, 100% naturalnego smaku oraz domowy smak potraw osiągany dzięki tradycyjnym metodom gotowania.
W telewizji zobaczymy Złote Paluszki Rybne, Mexican Chicken, czyli kurczaka z ryżem po meksykańsku i Rybę z pieca po włosku. W kampanii online, oprócz trzech powyższych produktów, promowane będą również Vegetable Curry – wegańskie curry z batatami, Warzywa na patelnię toskańskie oraz Noodles and chicken, czyli kluseczki z kurczakiem i warzywami.
Zobacz również
„Mówimy jak jest” to deklaracja marki o braku tajemnic przed konsumentami, dlatego na stronie frosta.pl dostępne są dokładne składy każdego z produktów, a na frostafoodtracker.pl można szybko sprawdzić, skąd pochodzi każdy składnik występujący w daniach FRoSTY.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Kampania obecna będzie w kanałach telewizyjnych, radiowych, outdoor, online i social media.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za key visual kampanii odpowiada Agencja Promocyjno – Reklamowa Smolar, zaś za zakup mediów – ZenithOptimedia.