Nieprzeciętny mix owoców i soczystych dźwięków to kolejny etap zapowiadanego w tym roku odświeżenia pozycjonowania FRUGO.
Kamil Bednarek to topowy artysta młodego pokolenia. Połączenie jego kreatywności i talentu oraz nieprzeciętnych miksów FRUGO zaowocowało unikatowym projektem pełnym pozytywnych dźwięków i emocji.
Zobacz również
– Wspólny projekt z FRUGO był naprawdę ciekawym wyzwaniem – przyznaje Kamil Bednarek – Muzyka i owoce to co prawda dwa odległe światy, ale postanowiliśmy je połączyć oryginalnym miksem. FRUGO to smaki, moja twórczość to dźwięki, a wszystko tutaj przepełnione jest luzem. Jestem przekonany, że to połączenie się nam udało – dodaje artysta
Zainspirowany charakterem FRUGO, Kamil stworzył utwór „Poczuj luz”, do którego marka wyprodukowała klip. Artysta zaangażował się również we wszystkie działania marketingowe marki – począwszy od spotu TV, poprzez komunikację digitalową i w social mediach, a kończąc na aktywacji konsumenckiej oraz opakowaniach FRUGO.
– To co wyróżnia FRUGO to nieprzeciętne miksy owoców i pozytywnych emocji. Kiedy dodamy do tego wokal Kamila Bednarka i dźwięki w klimacie reggae, otrzymamy nieprzeciętny miks owocowo-muzyczny, który idealnie wpisuje się w strategię rozwoju naszej marki – powiedziała Paulina Włodarska-Grodzińska, Dyrektor Marketingu FoodCare, właściciela marki FRUGO – Szeroko-zasięgowe działania zostały zaplanowane i przygotowane z zachowaniem unikatowego charakteru oraz DNA brandu. Jednocześnie naturalnie wpisują się one w potrzeby naszych konsumentów, dostarczając im zarówno rozrywki, jak i wzmacniając z nimi więź poprzez atrakcyjny na każdym poziomie przekaz – dodała Włodarska-Grodzińska
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Całość kampanii FoodCare, właściciel marki FRUGO, realizuje we współpracy z Universal Music oraz agencją H2O Creative. Za zakup mediów odpowiada Zenith Optimedia, natomiast działaniami public relations zajmuje się agencja Public Dialog.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Bardzo się cieszę, że udało nam się w ramach unikalnej aktywacji muzycznej połączyć osobę Kamila Bednarka z marką FRUGO – powiedział Piotr Kujda, Business Development Director Universal Music – Stworzyliśmy kontent który jest świetnie targetowany do konsumentów marki jak i fanów samego Kamila, dzięki czemu jest bardzo mocno wiarygodny – dodaje Kujda
Kampania rozpoczęła się 6 czerwca 2017 i potrwa do końca wakacji. W ramach startu w największych stacjach telewizyjnych pojawił się spot promocyjny (w wersji 30’, 15’ i 8’). Całość strategii komunikacyjnej została oparta na miksie wszystkich touchpointów pod kątem styczności z nimi grupy docelowej. W projekcie wykorzystany zostanie więc szeroki wachlarz kanałów – oprócz telewizji również radio, serwisy strumieniowe (m.in. Spotify, AppStore), social media i środowisko digitalowe. Uzupełnieniem komunikacji jest konkurs Flip Bottle Challenge, który FRUGO przygotowało dla młodzieży. W konkursie wraz z Kamilem Bednarkiem konsumenci zmierzą się z grawitacją i opanowaniem lotu butelki FRUGO. Co tydzień autorzy najciekawszych klipów ze swoimi wyczynami otrzymają koszulki z kolekcji Kamila Bednarka, napoje FRUGO, bilety na koncert oraz słuchawki SONY.
Odkręć mocno owocowe Frugo, wrzuć na głośniki soczystą nutę i poczuj luz!