FRUGO miksuje z Bednarkiem w największej kampanii marki!

Tego lata Kamil Bednarek i FRUGO zrobią niezłe zamieszanie! Artysta i jego mocno owocowa ekipa: Czarna wiśnia, Pitahaja, Porzeczka i Winogrono miksują w najnowszym projekcie marki. Pod hasłem „Tak miksuje FRUGO” rozpoczęła się największa w jej historii kampania reklamowa.
O autorze
2 min czytania 2017-06-13

Nieprzeciętny mix owoców i soczystych dźwięków to kolejny etap zapowiadanego w tym roku odświeżenia pozycjonowania FRUGO.

Kamil Bednarek to topowy artysta młodego pokolenia. Połączenie jego kreatywności i talentu oraz nieprzeciętnych miksów FRUGO zaowocowało unikatowym projektem pełnym pozytywnych dźwięków i emocji.

Wspólny projekt z FRUGO był naprawdę ciekawym wyzwaniem – przyznaje Kamil Bednarek – Muzyka i owoce to co prawda dwa odległe światy, ale postanowiliśmy je połączyć oryginalnym miksem. FRUGO to smaki, moja twórczość to dźwięki, a wszystko tutaj przepełnione jest luzem. Jestem przekonany, że to połączenie się nam udało – dodaje artysta

Zainspirowany charakterem FRUGO, Kamil stworzył utwór „Poczuj luz”, do którego marka wyprodukowała klip. Artysta zaangażował się również we wszystkie działania marketingowe marki – począwszy od spotu TV, poprzez komunikację digitalową i w social mediach, a kończąc na aktywacji konsumenckiej oraz opakowaniach FRUGO.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

To co wyróżnia FRUGO to nieprzeciętne miksy owoców i pozytywnych emocji. Kiedy dodamy do tego wokal Kamila Bednarka i dźwięki w klimacie reggae, otrzymamy nieprzeciętny miks owocowo-muzyczny, który idealnie wpisuje się w strategię rozwoju naszej marki – powiedziała Paulina Włodarska-Grodzińska, Dyrektor Marketingu FoodCare, właściciela marki FRUGO – Szeroko-zasięgowe działania zostały zaplanowane i przygotowane z zachowaniem unikatowego charakteru oraz DNA brandu. Jednocześnie naturalnie wpisują się one w potrzeby naszych konsumentów, dostarczając im zarówno rozrywki, jak i wzmacniając z nimi więź poprzez atrakcyjny na każdym poziomie przekaz – dodała Włodarska-Grodzińska

Całość kampanii FoodCare, właściciel marki FRUGO, realizuje we współpracy z Universal Music oraz agencją H2O Creative. Za zakup mediów odpowiada Zenith Optimedia, natomiast działaniami public relations zajmuje się agencja Public Dialog.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Bardzo się cieszę, że udało nam się w ramach unikalnej aktywacji muzycznej połączyć osobę Kamila Bednarka z marką FRUGO – powiedział Piotr Kujda, Business Development Director Universal Music – Stworzyliśmy kontent który jest świetnie targetowany do konsumentów marki jak i fanów samego Kamila, dzięki czemu jest bardzo mocno wiarygodny – dodaje Kujda

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Kampania rozpoczęła się 6 czerwca 2017 i potrwa do końca wakacji. W ramach startu w największych stacjach telewizyjnych pojawił się spot promocyjny (w wersji 30’, 15’ i 8’). Całość strategii komunikacyjnej została oparta na miksie wszystkich touchpointów pod kątem styczności z nimi grupy docelowej. W projekcie wykorzystany zostanie więc szeroki wachlarz kanałów – oprócz telewizji również radio, serwisy strumieniowe (m.in. Spotify, AppStore), social media i środowisko digitalowe. Uzupełnieniem komunikacji jest konkurs Flip Bottle Challenge, który FRUGO przygotowało dla młodzieży. W konkursie wraz z Kamilem Bednarkiem konsumenci zmierzą się z grawitacją i opanowaniem lotu butelki FRUGO. Co tydzień autorzy najciekawszych klipów ze swoimi wyczynami otrzymają koszulki z kolekcji Kamila Bednarka, napoje FRUGO, bilety na koncert oraz słuchawki SONY.

Odkręć mocno owocowe Frugo, wrzuć na głośniki soczystą nutę i poczuj luz!