Strona Fundacji w nowoczesny i przystępny sposób przedstawia główne idee przyświecające działalności organizacji. Dzięki pogłębionym pracom z zakresu UX Internauci mogą szybko zapoznać się z filarami działalności Fundacji oraz dowiedzieć się, w jaki sposób udzielić lub uzyskać indywidualną pomoc. Strona wzbogacona została także w liczne treści multimedialne, które obrazują aktywności beneficjentów i wolontariuszy oraz szczegółowo prezentują projekty realizowane przez Fundację.
Ważnym aspektem w nowym projekcie witryny było podłączenie systemu płatności online, dzięki któremu można przekazać darowiznę bezpośrednio z poziomu strony. Dedykowane rozwiązania pomagają również w rozliczeniu deklaracji podatkowej, a tym samym przekazaniu 1% podatku na rzecz Fundacji. Stronę dostosowano do korzystania z niej na urządzeniach mobilnych.
Zobacz również
„Projektując nową stroną internetową Fundacji wiedzieliśmy, że jej głównym zadaniem ma być umożliwienie użytkownikowi jak najszybszego i bezproblemowego wsparcia podopiecznych Fundacji. Intuicyjny formularz wpłaty, kafelkowy układ prezentujący formy zaangażowania dla darczyńców i sponsorów, atrakcyjna forma przedstawienia treści – te elementy sprawiły, że założone cele udało się zrealizować. INSIGNIA przeprowadziła nas przez cały proces – od analizy naszej grupy docelowej, po projekt i jego wykonanie. Zespół projektowy nie tylko realizował zadania, lecz służył radą i doświadczeniem, wielokrotnie modyfikując projekt i szukając najlepszych rozwiązań” – podsumowuje Agnieszka Grzechnik, Kierownik Działu Fundraisingu, Fundacja Anny Dymnej „Mimo Wszystko”.
Strona internetowa dostępna jest pod adresem. Za pomysł, opracowanie projektu, jego nadzór kreatywny oraz kompleksową realizację techniczną odpowiada agencja INSIGNIA.
„Mamy spore doświadczenie w pracy z NGO’s i uwielbiamy takie projekty. Od początku doskonale rozumieliśmy swoje trudne skądinąd wyzwanie, polegające na przeniesieniu całej dobrej energii fundacji do telefonu znajdującego się pod ręką potencjalnego darczyńcy. Jestem dumny, że wprowadziliśmy Fundację „Mimo Wszystko” w erę Mobile First” – komentuje Tomasz Michalik, Business Development Director, agencja INSIGNIA.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Fundacja Anny Dymnej „Mimo Wszystko” powstała w 2003 r. Posiada status organizacji pożytku publicznego. Głównym jej celem jest pomoc dorosłym osobom niepełnosprawnym intelektualnie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing