Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Fundacja Avalon rusza z nową kampanią Extrasprawni mającą na celu zmianę postrzegania osób z niepełnosprawnościami

23 grudnia startuje ogólnopolska kampania społeczna Fundacji Avalon na rzecz zmiany postrzegania osób z niepełnosprawnościami. Jest to społeczność ponad 3 milionów osób, a więc blisko 10% ogółu polskiego społeczeństwa.
O autorze
2 min czytania 2020-12-21

Akcja ma na celu łamanie stereotypów dotyczących tej grupy osób poprzez pokazanie, że niepełnosprawność nie jest słabością i nie stoi na przeszkodzie, by rozwijać swoje pasje i czasem zupełnie szalone pomysły na życie. Przykładem jest sport uprawiany przez bohaterów kampanii, ale akcja odnosi się do wszelkich zainteresowań, pasji, pomysłów na życiową drogę rozwoju – a więc wszelkie nasze drobne „słabości”.

EXTRAsprawni 2020 to już trzecia odsłona współfinansowanej ze środków PFRON kampanii społecznej realizowanej w ramach projektu Avalon EXTREME. W tym roku odbywa się ona pod hasłem „Wystarczy zacząć”, które niesie w sobie zachętę do tego, by nie uznawać swojej niepełnosprawności lub innych przeszkód za słabości, by podjąć wyzwanie, zrobić pierwszy krok i ruszyć w drogę do aktywności życiowej i samorealizacji. Kampania, kierowana zarówno do osób z niepełnosprawnościami, jak i pozostałej części społeczeństwa, ma zachęcić do rozwijania sportowych pasji i realizacji marzeń pomimo wszelkich „słabości”. Jednocześnie kampania ma zmienić postrzeganie niepełnosprawności, która nie może być traktowana jako słabość i być źródłem społecznego wykluczenia.

Fundacja Avalon to jedna z największych organizacji społecznych w Polsce, wspierających osoby z niepełnosprawnościami. Realizuje ona szereg projektów, począwszy od pomocy w pozyskiwaniu środków finansowych na potrzeby związane z niepełnosprawnością, poprzez aktywną rehabilitację i aktywizację w różnych sferach życia, skończywszy na rozwoju sportów ekstremalnych osób z niepełnosprawnościami. Poprzez projekty Helpuj, Active, czy Extreme, umożliwiamy osobom z niepełnosprawnościami i przewlekle chorym „nowy początek”, wskazanie drogi ku aktywności, samorealizacji, niezależności i życiowej satysfakcji – mówi Krzysztof Dobies, dyrektor generalny Fundacji Avalon. Z kolei Sebastian Luty – prezes zarządu Fundacji i jeden z ambasadorów dodaje: Niepełnosprawność to nie koniec świata. Polacy postrzegają osoby z niepełnosprawnością jako słabych, gorszych i często się nad nimi litują. My, pokazując im naszą EXTRAsprawność, chcemy udowodnić, że możliwości osób z niepełnosprawnością nie można umniejszać, że dzięki pracy i determinacji mogą być niedoścignieni w wielu sferach życia.

Bohaterami kampanii są ambasadorzy Avalon EXTREME: Sebastian Luty (utytułowany kierowca rajdowy, sparaliżowany w 95%), Sylwester Wilk (trener sportowy, laureat Ninja Warrior, Runmageddon, uczestnik Tańca z Gwiazdami) oraz Szymon Klimza (pasjonat sportu, m.in. treningu wytrzymałościowego, narciarstwa alpejskiego, sitwake’a, biegów ekstremalnych, kolarstwa). Ich niepełnosprawność nie przeszkadza im w realizacji sportowych pasji. Kampanię aktywnie wspiera jeden z najbardziej uzdolnionych i cenionych muzyków młodego pokolenia, Krzysztof Zalewski.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj


Do idei kampanii odnosi się Sylwester Wilk, który nie tak dawno zadziwił swoimi możliwościami widzów programu Ninja Warrior: Pokazujemy, że niczym się nie różnimy. Współpracuję z wieloma osobami z branży fitness i często jestem sprawniejszy od nich. To efekt treningów, pracy, determinacji i tego, że w jakimś momencie swojego życia zrobiłem pierwszy krok. Wystarczy zacząć!

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Krzysztof Zalewski, który bez wahania podjął się wsparcia kampanii Extrasprawnych, nie ukrywa swojej satysfakcji z tego projektu: Bardzo się ucieszyłem, że mogę wziąć udział w tak ważnej, ciekawej i potrzebnej akcji. To prawda, początki są trudne i najtrudniej jest zacząć. Jak się jednak wykona pierwszy krok, z każdą chwilą jest łatwiej.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Kampania będzie trwała od 23 grudnia do końca lutego. Swoim zasięgiem obejmie telewizję, radio, internet i social media. W ramach akcji zrealizowano 4 spoty telewizyjne przedstawiające życiowe słabości i sportowe osiągnięcia bohaterów kampanii, a także spot radiowy.  Patronat medialny nad kampanią objęło Radio ESKA I ESKA ROCK. Za kompleksową realizację kampanii – obejmującą media oraz kreację – odpowiada Nieagencja. W produkcję spotu reżyserowanego przez Miłosza Sakowskiego zaangażowany był również dom produkcyjny f25. Obsługę PR prowadzi ESPR Ewa Siedlecka.