Nikomu, kto chodzi w góry, nie trzeba mówić, jak ważna jest praca ratowników oraz tego, że zawsze, bez względu na porę dnia i nocy, możemy liczyć na ich pomoc. A czy jest potrzebna? Na to odpowiadają statystyki. Co roku liczba wypadków w górach rośnie od ok. 9% nawet do 20%, a w 2021 roku osiągnęła liczbę 2494.
A czy możemy liczyć na Ciebie?
Zobacz również
To kluczowe pytanie kampanii realizowanej przez krakowską agencję mediowo-kreatywną BeDigital. Niewiele osób zdaje sobie sprawę, że 90% ratowników to ochotnicy, którzy poświęcają nam nie tylko swój wolny czas, ale również środki. Dlatego kolejne spoty prezentują nie tylko sceny z akcji ratowniczych, ale również to, jak wiele specjalistycznego sprzętu jest potrzebne do ratowania ludzkiego życia. To właśnie na jego zakup potrzebne są środki, które pochodzą z 1% naszego podatku.
Aby wesprzeć Fundację GOPR, wypełniając PIT w tym roku, wystarczy wpisać nr KRS 0000607021.
Kampania obejmuje media społecznościowe, YouTube, serwisy i prasę o tematyce górskiej, radio i serwisy streamingowe. Agencja BeDigital odpowiada za kreację i zakup mediów. Spoty zostały wyprodukowane we współpracy z domem produkcyjnym Hi!Stories.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing