Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Fundacja K.I.D.S. i Nurofen przedstawiają podcast „Pacjenciaki”

Fundacja K.I.D.S. i Nurofen przedstawiają podcast „Pacjenciaki”
Pod koniec lutego 2024 roku ruszył podcast „Pacjenciaki”. To cykl dziesięciu rozmów skierowanych do rodziców oraz medyków, które prowadzone są z ekspertami - doświadczonymi pediatrami, pielęgniarkami, psychoonkologiem i edukatorami medycznymi. Projekt powstał we współpracy Fundacji K.I.D.S., Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali i marki Nurofen przy wsparciu Publicis Worldwide Poland.
O autorze
1 min czytania 2024-03-13

Każdy odcinek porusza jeden istotny temat, tj. wizyta na SOR-ze, pierwsza gorączka i przeziębienie, ząbkowanie czy pierwsza wizyta u dentysty. Celem jest wspieranie rodziców w sytuacji, gdy pacjentem jest ich dziecko. Oprócz wspomnianych tematów pojawią się również rozmowy o neuroróżnorodności oraz niepełnosprawności ruchowej. Gospodarzem podcastu jest Pan Pielęgniarka, czyli Mateusz Sieradzan – absolwent ratownictwa medycznego i pielęgniarstwa na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym, prywatnie – ojciec piątki dzieci.

Premierowe odcinki „Pacjenciaków” pojawią się co dwa tygodnie w serwisach Spotify oraz YouTube. W intro i outro podcastu swojego głosu użyczyła Edyta Jungowska.

„Pacjenciak”i to kolejny ważny i potrzebny projekt Fundacji K.I.D.S. Jego celem jest edukacja oraz wsparcie rodziców, dlatego skorzystaliśmy z bardzo popularnej wśród grupy docelowej formy podcastu. W angażujący i łatwo przyswajalny sposób pozwala przygotować się na trudne chwile. We wszystkich badaniach przeprowadzanych przez Fundację potwierdza się, że wiedza i dostęp do informacji pomagają znacząco ograniczyć stres związany z chorobą dziecka i pobytem w szpitalu – podkreśla Dagmara Witek-Kuśmider, Chief Creative Officer Publicis Worldwide Poland.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– „Podcast „Pacjenciaki” ma dawać rodzicom poczucie, że wiedzą, co ich czeka – bez względu na to, czy jadą na SOR, czy idą do dentysty. Chcemy dawać rodzicom wiedzę i otaczać ich troską. Mam nadzieję, że „Pacjenciaki” pomogą rodzicom i opiekunom małych pacjentów zrozumieć procesy zachodzące w ochronie zdrowia, a dzięki temu zmniejszyć stres w trudnych sytuacjach oraz zwiększyć ich zrozumienie dla emocji własnych pociech – dodaje Monika Rogalska, liderka projektu w Fundacji K.I.D.S.

Zdjęcia: materiały prasowe Publicis Groupe

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się