Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Fundacja Santander Bank Polska wspiera projekt Korki.tv i tegorocznych maturzystów

Fundacja Santander Bank Polska postanowiła dołączyć do partnerów przygotowanego przez telewizję Metro projektu edukacyjnego „Korki.tv”. Dzięki wsparciu Fundacji zrealizowane zostaną kolejne odcinki lekcji online.
O autorze
2 min czytania 2020-05-06

Ograniczenia wprowadzone w całym kraju, w związku z profilaktyką COVID-19, niemal z dnia na dzień sprawiły, że uczniowie, którzy już niebawem powinni zdawać maturę oraz ich szkoły, znaleźli się w zupełnie nowej sytuacji. Choć większość lekcji została przeniesiona do przestrzeni wirtualnej, to eksperci szacują, że ok. 50-70 tys. uczniów w Polsce wciąż nie ma dostępu do komputera, a 10% rodzin z dziećmi (jednym lub więcej) ma do dyspozycji tylko jedno urządzenie na wszystkich członków rodziny. To stwarza realne zagrożenie wykluczenia niektórych uczniów z procesu edukacji. Dlatego Fundacja Santander postanowiła zaangażować się w projekt, który ma realny wpływ na minimalizowanie takiego zjawiska. „Korki.tv” to cykl telewizyjnych korepetycji, przypominających i powtarzających materiał z obowiązkowych przedmiotów maturalnych i najczęściej wybieranych przez uczniów przedmiotów dodatkowych. Ogólnopolska telewizja Metro, na której emitowane jest pasmo „Korki.tv” dostępna jest na multipleksie MUX 8 cyfrowej telewizji naziemnej. Kanał jest również dostępny w sieciach kablowych i na platformach satelitarnych. Wszystkie odcinki „Korki.tv” można także bezpłatnie obejrzeć w serwisie internetowym Player.

– Uczniowie ostatnich klas szkół średnich muszą w tym roku przystąpić do podwójnego egzaminu dojrzałości. Jeden to oczywiście matura, a drugi, to sprawdzian jak odnajdą się w obliczu trudności, przed którymi postawiła ich pandemia COVID-19. Rozumiemy, że jest to wyzwanie i chcemy włączyć się w działania, które w tych niełatwych chwilach będą dla nich wsparciem. Zależy nam, aby uczniowie otrzymali merytoryczny, dostępny i atrakcyjny materiał do nauki, dlatego zostaliśmy partnerem projektu Korki.tv – mówi Marzena Atkielska, prezes Fundacji Santander Bank Polska.

Program „Korki.tv” jest emitowany od poniedziałku do piątku w godz. 11.30-13.00 na kanale telewizyjnym Metro tak, aby nie kolidował z zajęciami w ramach zdalnej edukacji realizowanej przez szkoły. Każdy odcinek składa się z trzech bloków przedmiotowych, a lekcja trwa około 25 minut. Pierwsza, poświęcona jest powtórzeniu i utrwaleniu zagadnień z matematyki, zaraz po niej, odbędzie się język polski. W skład ostatniego bloku przedmiotowego, od godz. 12:30 do 13:00, wchodzą: biologia, chemia, historia lub język angielski.

Twórcy programu zadbali również o to, by formuła była atrakcyjna i przystępna dla maturzystów, zaangażowali do tego zespół pedagogów, którzy mają doświadczenie w e-learningu i rozumieją specyfikę tej formy edukacji. Omawiany w programie materiał jest zgodny z podstawą programową i wytycznymi Ministerstwa Edukacji Narodowej.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Cieszymy się, że zostaliśmy partnerem inicjatywy Korki.tv. Zależało nam by uczniowie mogli czerpać wiedzę ze źródeł o wysokim poziomie merytorycznym, od nauczycieli z wieloletnim stażem, ale z nowoczesnym podejściem do przekazywania wiedzy. Wierzymy, że dzięki temu tegoroczne wyniki z matury będą bardzo pozytywne. Uczniom życzymy połamania piór w czerwcu! – dodaje Atkielska.

Słuchaj podcastu NowyMarketing