Celem Fundacji Warszawskie Hospicjum dla Dzieci (WHD) jest nieodpłatne wspieranie i świadczenie opieki paliatywnej nad dziećmi, młodzieżą i młodymi dorosłymi ze schorzeniami ograniczającymi życie. WHD od wielu lat korzysta z outdooru w swoich działaniach promocyjnych. W tegorocznej kampanii wykorzystano nowy projekt plakatu. Widnieją na nim dzieci, które się przytulają. Plakat nawiązuje do projektów z poprzednich lat i ma kilka wspólnych motywów. – Cieszmy się, że możemy wspierać Hospicjum i współpracować w kolejnym roku. Outdoor jest medium, które świetnie sprawdza się w kampaniach społecznych i przyczynia się do realizacji celów, czyli zbiorki funduszy na szczytne inicjatywy – mówi Wiktor Balcer, pełnomocnik zarządu Cityboard Media.
Pierwsze plakaty pojawiły się na billboardach w Warszawie na początku stycznia 2022 roku. Kampania realizowana na nośnikach Cityboard Media obejmuje 30 ekranów cityboard (6×3 m). Do ekspozycji wykorzystano ekoplakat. Działania promocyjne potrwają do końca kwietnia 2022.
Zobacz również
W tym roku WHD wspiera w zakresie reklamy cyfrowej także Cityboard Digital, który przygotował dla fundacji kampanię z wykorzystaniem Google Ads, Facebook Ads oraz YouTube Ads.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach