Zbliża się czas zimowego wypoczynku: sanki, narty, bałwany i kuligi rozpalają dziecięcą wyobraźnię i umilają czas oczekiwania na ferie. Jednak nie wszystkie dzieci mają szansę spełnić marzenia i wyjechać podczas zimowej przerwy w nauce.
– Postanowiliśmy wykorzystać świąteczny okres – czas składania życzeń i wysyłania kartek świątecznych, by dodatkowo nieść dobro. 1 grudnia ruszył program „Sportowe Marzenia”, który ma na celu zebranie funduszy na wyjazdy zimowe dla dzieci z domów dziecka – mówi Justyna Tomczyk, członek Zarządu Fundacji 4F Pomaga. – Celem na najbliższe ferie jest spełnienie sportowych marzeń dzieci, które być może pierwszy raz w życiu będą mieć okazję wyjechać na zimowy wyjazd. Wystarczy mały gest, by im pomóc! – zachęca do udziału w akcji Tomczyk.
Zobacz również
Ambasadorem akcji „Sportowe Marzenia” jest uwielbiany przez fanów sportów zimowych skoczek Kamil Stoch – jeden z członków Rady Sportowców Fundacji 4F Pomaga. Życzenia z autografem Kamila znajdą się na każdej z charytatywnych kartek.
– Zima to mój żywioł. Kocham śnieg i góry. Chciałbym, żeby każde dziecko mogło cieszyć się z uroków zimowego wypoczynku i aktywności. Może któryś maluch pokocha dzięki temu zimowy sport? A jeśli nie, to będzie mieć piękne wspomnienia. Zachęcam do wsparcia tej prostej, ale szlachetnej akcji – mówi Kamil Stoch.
Mechanizm akcji jest naprawdę prosty: pomóc może każdy – wystarczy kupić i wysłać do rodziny i znajomych charytatywne, świąteczne kartki, które dostępne są w sklepach 4F. Całkowity zysk ze sprzedaży kartek zostanie przeznaczony właśnie na opłacenie wyjazdów dla dzieci.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Składajmy w te Święta życzenia razem z naszym olimpijskim mistrzem i spełniajmy dziecięce marzenia!
Słuchaj podcastu NowyMarketing