More Bananas odpowiada za działania strategiczne oraz działania operacyjne w zakresie content marketingu, prowadzenie social mediów, Facebook i Google Ads oraz e-mail marketing.
– Przed nami niełatwe zadanie – zbudowanie zaufania i zwiększenie rozpoznawalności marki związanej z finansami. W Polsce pożyczki społecznościowe nie są tak popularne jak na zachodzie i mimo że można na nich nieźle zarobić, wciąż korzysta z nich niewiele osób. Ale chcemy to zmienić – mówi Jacek Szczepan, social media specialist w More Bananas.
Zobacz również
Future Capital to portal pożyczek społecznościowych, który łączy przedsiębiorców oraz osoby prywatne (inwestorów). Umożliwia właścicielom firm pozyskanie środków na rozwój biznesu, a osobom zainteresowanym pomnażaniem pieniędzy, pokazuje alternatywne metody inwestowania kapitału.
Do kluczowych zadań agencji należy optymalizacja komunikacji marki online. W zakres obsługi More Bananas wchodzi: prowadzenie profilu na Facebooku, copywriting na potrzeby marki, wysyłka newslettera oraz zakup mediów: Facebook Ads i Google Ads.
Za działania odpowiedzialni są: Jacek Szczepan (social media specialist), Amadeusz Kusibab (performance marketing specialist), Agnieszka Gałczyńska (content manager) i Michał Oleksiej (art director).
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Agencja pozyskała klienta w wyniku złożonej oferty. Współpraca między markami rozpoczęła się jeszcze w 2019 roku.
Słuchaj podcastu NowyMarketing