… przedsiębiorstwa mogą przygotować się do rzeczywistości kształtowanej przez technologie, sztuczną inteligencję i disruptive innovation.
Jaką rolę odegra sztuczna inteligencja, czy i jak wykorzystywać ją, by przekonać niezdecydowanego klienta? Jak analizować, ale też chronić dane konsumentów? Jak inwestować w dynamicznie zmieniającym się świecie? Bać się czy otworzyć na drapieżne startupy? To niektóre zagadnienia, które zostaną podjęte przez liderów i praktyków biznesu oraz przedstawicieli rządu, m.in. Mateusza Morawieckiego, Wicepremiera, Ministra Rozwoju i Finansów; Stephena Brobsta, CTO Teradata Corporation; Chrisa Skinnera, jednego z najbardziej cenionych ekspertów fintech; Larsa Christensena, założyciela Markets and Money Advisory; Giovanniego Butarelli, Europejskiego Inspektora Ochrony Danych.
Zobacz również
– W ramach kongresu FutureTech naszym celem jest przybliżenie, w jaki sposób trwająca transformacja cyfrowa wywiera wpływ na społeczeństwo oraz działalność biznesową. Technologia fundamentalnie zmienia sposób, w jaki firmy adresują potrzeby klientów, kreują modele działalności oraz budują wartość dla rynku oraz udziałowców. Układając program wydarzenia zwracamy szczególną uwagę na interdyscyplinarność oraz spojrzenie w przyszłość tak, by adekwatnie prezentować kierunki, w których podażą świat biznesu w odpowiedzi na trendy z obszaru fintech, insurtech i big data – mówi Marcin Petrykowski, Wiceprzewodniczący Rady Programowej oraz Dyrektor Zarządzający S&P Global.
FutureTech Congress, organizowany przez MMC Polska, składa się z trzech bloków tematycznych. FinTech Digital Congress poświęcony będzie technologiom w finansach, płatnościom, tożsamości cyfrowej oraz relacjom sektora finansowego ze startupami. InsurTech Digital Congress stanowić będzie przegląd zagadnień dotyczących technologii w branży ubezpieczeń, blockchain, telematyki czy biometrii. BIG DATA: Think Big CEE Congress obejmie tematykę zarządzania dużymi zasobami danych, sztucznej inteligencji w biznesie czy wyzwaniach stawianych przez unijne regulacje dotyczące danych osobowych.
Patronat honorowy nad kongresem objęły m.in. Ministerstwo Cyfryzacji, GIODO, UKE, PIIT, Narodowe Centrum Badań i Rozwoju oraz Polska Agencja Inwestycji i Handlu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing