TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Fuzja baz partnerów LeadR i Openrate. LeadR zwiększa wolumen do 30 milionów rekordów.

LeadR, agencja marketingu bazodanowego, jeszcze w styczniu obsługiwała bazy liczące w sumie 22,5 miliona rekordów. Zgromadzone dane, zawierają informacje demograficzne i behawioralne na temat użytkowników Internetu, a w szczególności osób korzystających z poczty email.
O autorze
1 min czytania 2016-02-05

Z początkiem lutego, agencja włączyła do swoich zbiorów bazy partnerów firmy Openrate. Do LeadR razem z rekordami przeszła kadra odpowiedzialna za sprzedaż oraz emisję kampanii. Prace w spółce rozpoczęli managerowie sprzedaży: Jakub Rzepka i Michał Karmiński oraz Traffic Krzysztof Pieńkowski.

Fuzja oznacza dla LeadR wzrost wolumenu baz o 30% – do 30 milionów rekordów. Obsługą danych zajmie się czternastoosobowy zespół specjalistów. Tak duży wolumen, połączony z technologią profilowanych mailingów, plasuje LeadR w czołówce polskich firm zajmujących się monetyzacją baz danych oraz email marketingiem.

– Kiedy w 2012 roku LeadR zaczynał oficjalnie jako spółka, dysponowaliśmy bazą 2 milionów rekordów. W firmie pracowało nas pięcioro – wspomina Sebastian Białousz, CEO LeadR. Od tamtej pory, systematycznie powiększaliśmy nasze wolumeny, rozwijaliśmy technologię i proponowaliśmy reklamodawcom coraz szerszy wachlarz narzędzi, pozwalających na dotarcie do odpowiedniego profilu konsumentów. Dziś mamy 30 milionów rekordów i trzydziestoosobowy zespół. Dla mnie, to wielki sukces i duma, że z małego działu udało się nam stworzyć prosperującą firmę, która stawia coraz bardziej ambitne kroki w obszarze big data. Dzięki zbiorom Openrate, dysponujemy potężnym zbiorem potencjalnych klientów dla kilkudziesięciu branż. Daje to w zasadzie nieograniczone możliwości targetowania kampanii naszych Klientów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Połączenie zasobów naszych spółek to świetny przykład na to, że konkurujące ze sobą podmioty mogą zawrzeć sojusz i wymienić doświadczenia rynkowe w nowym składzie. To ważna umiejętność, by w odpowiednim czasie wykorzystać nowe potencjały jakie niesie za sobą integracja. Idąc za tym, że jednym z kluczowych elementów profesjonalizmu jest satysfakcja i jak najwyższy standard obsługi Klientów, nasza fuzja będzie sprzyjać podwyższeniu jakości pracy z rynkiem – powiedziała Joanna Korczak, Członek Zarządu Openrate.

Monetyzacja baz danych, obok kompleksowej obsługi email marketingu, jest kluczowym produktem LeadR. Firma współpracuje z największymi domami mediowymi i sieciami afiliacyjnymi. Jeszcze w tym roku firma planuje rozwój nowych produktów, które umocnią pozycję spółki na rynku i zwiększą jej niezależność w zakresie wykorzystywanych technologii.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się