G2A.COM zdobywa prestiżowe nagrody na eCommerce Awards 2024 w Londynie

G2A.COM zdobywa prestiżowe nagrody na eCommerce Awards 2024 w Londynie
Platforma marketplace z ofertą cyfrowa G2A.COM została wyróżniona w Londynie podczas prestiżowych eCommerce Awards 2024. Firma z polskimi korzeniami zdobyła główną nagrodę w kategorii „Best Digital Marketing Campaign” za kampanię „Diversity” promującą różnorodność w środowisku graczy oraz 3. miejsce w kategorii „Payments Innovation of the Year” za innowacyjne rozwiązania w obszarze płatności cyfrowych.
O autorze
1 min czytania 2024-09-24

Różnorodność i stereotypy

Nagrodzona kampania „Diversity” była prowadzona globalnie ze szczególnym uwzględnieniem rynku amerykańskiego i hiszpańskiego. Skupiła się na promowaniu różnorodności wśród graczy, a także na uwypukleniu roli kobiet zatrudnionych w branży Tech/IT. Jej celem było zwiększenie świadomości dotyczącej dywersyfikacji branży gier oraz wsparcie obecności kobiet w tym dynamicznie rozwijającym się segmencie rynku. Kampania miała także zaprzeczyć powszechnie panującym stereotypom dotyczącym graczy. Dane pokazują, że obecnie kobiety stanowią 45% tej społeczności w skali globalnej, a w Polsce nawet 47%.

Zgodnie z uzasadnieniem jury, zaangażowanie w promocję równych szans i reprezentacji kobiet w branży technologicznej i gamingowej było jednym z głównych czynników, które przyczyniły się do przyznania tej nagrody. Kampania wpłynęła na kilkunastoprocentowy wzrost świadomości marki w Stanach Zjednoczonych i Hiszpanii, jednocześnie generując 18% wzrost ruchu bezpośredniego na marketplace.

– Kampania „Diversity” była dla nas wyjątkowa. Cieszymy się, że została doceniona w branży, a także przez społeczność graczy, zarówno tych, którzy grają codziennie, jak również tych, którzy sięgają po cyfrową rozrywkę okazjonalnie. Różnorodność nie jest dla nas pustym hasłem. To część naszej misji – chcemy zdemokratyzować cyfrową rozrywkę – uczynić ją dostępną dla wszystkich, niezależnie od wieku, płci czy przekonań. Ta kampania jest dowodem, że można połączyć wartości z biznesową efektywnością, co przyniosło realne rezultaty w przypadku G2A.COM – tłumaczy Mona Kinal, Chief Marketing Officer w G2A.COM.

Podium dla Płatniczej Innowacji

Wyróżnienie w kategorii Payments Innovation of the Year za trzecie miejsce jest równie istotne dla G2A.COM. Firma od lat inwestuje w rozwój rozwiązań płatniczych, aby sprostać wymaganiom globalnych konsumentów w 180 krajach, w jakich operuje.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Zapewnienie 30 milionom użytkowników na całym świecie płynnego i bezpiecznego procesu płatniczego jest ogromnym wyzwaniem. Ta nagroda jest dowodem na to, że nasze innowacje w zakresie płatności cyfrowych przynoszą realne korzyści. Dla nas to także motywacja, aby stale podnosić poprzeczkę – podkreśla Dorota Wróbel, Chief R&D Officer w G2A.COM.

Zdjęcie główne: mat. prasowe

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się