Odmieniona witryna G3 jest dostępna dla użytkowników już od początku marca br. Redesign uwzględniał wprowadzenie zupełnie nowej szaty graficznej z autorskimi kreacjami oraz zmianę części tekstowej.
Nowa strona g3.com.pl to jednak nie tylko zmiany wizualne. Witryna zyskała dodatkowe sekcje „baza wiedzy” i „brief”, a także znacznie bardziej rozbudowaną część ofertową. W tej ostatniej zdecydowano się m.in. na przedstawienie procesu tworzenia programów lojalnościowych i promocji konsumenckich. Dzięki temu, klienci mogą dowiedzieć się, jak organizacja takich projektów wygląda od kuchni.
Zobacz również
– Poprzednia wersja strony skupiała się głównie na przedstawieniu oferty marki. Nowa została mocno rozwinięta też o funkcję edukacyjną: użytkownicy mają dostęp do e-booków z fachowymi poradami, mogą też zapoznać się z dokładniejszym opisem poszczególnych realizacji. Strona mocno zyskała na funkcjonalności także dzięki opcji briefu – mówi Łukasz Dudko, założyciel agencji Bloomnet, odpowiedzialnej za stworzenie nowej strony.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]