…w której fani nowych technologii mobilnych mogli doświadczyć, jak zaciera się granica pomiędzy wirtualnym światem i rzeczywistością.
Po światowej premierze najnowszych flagowców Samsung, przyszedł czas na niestandardową odsłonę smartfonów nad Wisłą. Na Placu Defilad, w piątek 21 kwietnia powstało specjalne studio, w którym mieszkańcy stolicy, jako jedni z pierwszych, mogli zapoznać się z nowym modelem Galaxy S8.
Zobacz również
„Zanurz się w wirtualnej rzeczywistości” to kampania promująca możliwości Samsung Galaxy S8 w połączeniu z technologią VR. Poprzez dostarczenie niecodziennych wrażeń działania ambientowe miały wyrazić to, co kluczowe dla nowych smartfonów Samsung – wolność dla kreatywności, przestrzeni, możliwości i wyobraźni.
W ramach kampanii, przed Pałacem Kultury i Nauki, powstała strefa o powierzchni 30 m2. Odpowiednio przygotowane pomieszczenie zostało podzielone na dwie części: „cześć oficjalną”, do której wchodzili uczestnicy wydarzenia, składającej się jedynie ze standu ze słuchawkami i okularami VR oraz „część ambientową”. To miejsce było ujawniane w trakcie wydarzenia i było odzwierciedleniem wnętrza statku kosmicznego, który pojawiał się jako ostatni obraz w okularach uczestnika. Do jego zaaranżowania wykorzystano specjalne tworzywo, z którego powstał kokpit i ściany statku, 5 telewizorów Samsung oraz fotele imitujące te, z których korzystają astronauci.
Osoby, które odwiedziły strefę Samsung i x-kom wchodziły do pustego pomieszczenia, w którym otrzymywały zestaw, dzięki któremu wyruszały w podróż po orbicie naszej planety. Sferyczny obraz 360° z kosmosu pozwolił na podróż statkiem kosmicznym w bezkresną przestrzeń w ciągu kilku sekund. W ostatnich chwilach podróży dochodziło do awarii statku kosmicznego – w tym momencie otwierana była druga część pomieszczenia, która była dokładnym odwzorowaniem tego, co można było zobaczyć w okularach VR. Kluczowym elementem ambientu był moment, w którym członkowie załogi zdejmowali uczestnikom gogle, dzięki czemu mogli oni doświadczyć, jak zaciera się granica pomiędzy wirtualnym światem i rzeczywistością. Odpowiednio przygotowani aktorzy i aktorki, którzy wcielając się w rolę załogi i kosmitów aranżowali scenę, w której na uratowanie statku przed katastrofą zostały już tylko sekundy. Zadaniem osób, które wzięły udział w ambiencie było wpisanie odpowiedniego kodu, który odblokowywał Samsung Galaxy S8 i tym samym ratował wszystkich przed tragedią.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Podjęte przez Samsung i x-kom działania pozwoliły przekroczyć dotychczasowe ograniczenia wyznaczone przez tradycyjne smartfony. Uwalniając przestrzeń i wyobraźnię warszawiaków, organizatorzy na nowo zdefiniowali wrażenia z użytkowania telefonu. Dodatkowo kilkadziesiąt osób, które odwiedziły specjalne studio zlokalizowane w sercu stolicy miało szansę nie tylko przekonać się o najnowszych funkcjach Samsung Galaxy S8, ale także otrzymać prezenty-niespodzianki. Dla najlepszych astronautów przygotowano smartfony Samsung Galaxy S8+ oraz karty pamięci Samsung micro SDXC Pro Plus 64 GB.
Słuchaj podcastu NowyMarketing