Galeria Młociny kontynuuje współpracę z Hutnikiem Warszawa

Galeria Młociny przedłużyła umowę sponsoringową z klubem piłkarskim do końca listopada 2022, a więc do czasu zakończenia jesiennych rozgrywek IV ligi. W ramach przedsięwzięcia zaplanowano m.in. angażujące zajęcia sportowe dla dzieci i młodzieży, spotkania z piłkarzami i trenerami czy konkursy.
O autorze
1 min czytania 2022-03-02

Oficjalna współpraca Galerii Młociny oraz „Dumy Bielan” rozpoczęła się wraz z początkiem marca 2021 roku. Tym samym centrum handlowe dołączyło do grona partnerów Hutnika Warszawa. Od tego czasu obiekt aktywnie wspiera klub piłkarski, regularnie kontynuując współpracę oraz organizując liczne inicjatywy sportowe i nie tylko. Celem wspólnych działań jest m.in. zachęcenie kibiców Hutnika Warszawa do odwiedzin bielańskiego centrum handlowego oraz zwiększenie rozpoznawalności marki Galerii Młociny w tej części stolicy.

– Cieszymy się, że Galeria Młociny ponownie wspiera nasz klub. Jednym z nadrzędnych celów „Dumy Bielan” jest aktywizacja lokalnej młodzieży oraz wychowanie przez sport. Dzięki dostępowi do infrastruktury centrum handlowego możemy realizować szereg pomysłów i inicjatyw zachęcających młodych ludzi do aktywnego spędzania czasu. Jest to szczególnie ważne w czasach pandemii, gdzie nauka zdalna nie zawsze sprzyja aktywnościom fizycznym – twierdzi Michał Hasik, rzecznik prasowy Hutnika Warszawa, który dodaje, że za sprawą partnerstwa z Hutnikiem, Galeria Młociny coraz bardziej wtapia się w krajobraz dzielnicy, stając się ważnym punktem na mapie lokalnych atrakcji kulturalnych oraz rekreacyjnych.

W ramach wspólnie zrealizowanych działań podczas ferii w Galerii Młociny odbyły się zajęcia z przeróżnych dyscyplin sportowych dla dzieci i młodzieży z trenerami z bielańskiego klubu. Dla miłośników gier karcianych przewidziano cykl turniejów w brydża, natomiast tuż przed startem rundy wiosennej rozgrywek IV ligi odbędzie się spotkanie z zespołem Hutnika Warszawa. Grafik na najbliższe miesiące również został zapełniony sportowymi aktywnościami, a informacje na temat wspólnie zaplanowanych inicjatyw będą publikowane na stronie internetowej galerii. Przedsięwzięcia mają na celu zaszczepić wśród odwiedzających ducha zdrowej, sportowej rywalizacji, a tym samym zachęcić do aktywności fizycznej.

– Galeria Młociny w ramach strategii lokalnej regularnie angażuje się w społeczne życie dzielnicy i w miarę możliwości wspiera swoich sąsiadów. Współpraca z Hutnikiem Warszawa przyniosła dla obu stron wiele korzyści, a jej kontynuacja była jedynie formalnością. Cieszę się, że wraz z naszym partnerem udało nam się zorganizować liczne, sportowe inicjatywy. To jednak dopiero początek, a przed nami wiele wspólnych planów, które z pewnością miło zaskoczą niejednego mieszkańca stolicy – dodaje Emilia Szkudlarek, senior marketing manager w Galerii Młociny.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj