TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Gameset nawiązał partnerstwo z Anzu w Europie Środkowo-Wschodniej

Gameset nawiązał długofalowe partnerstwo z Anzu, platformą umożliwiającą tworzenie natywnych reklam w grach wideo (tzw. in-game ads), w tym m.in. w Robloxie. Tym samym polska agencja gaming i metaverse marketingu została partnerem agencyjnym firmy w Europie Środkowo-Wschodniej.
O autorze
1 min czytania 2022-08-12

Dzięki partnerstwu z Anzu agencja Gameset jeszcze bardziej poszerzyła ofertę skierowaną do klientów chcących strategicznie wprowadzić swoje marki w obszar gamingu lub metaverse.

Gameset od początku istnienia oferuje najlepsze rozwiązania gaming marketingowe dla swoich klientów. Poza kompetencjami agencyjnymi oraz siecią twórców możemy teraz realizować pionierskie rozwiązania z zakresu in-game advertisingu dzięki naszemu partnerowi Anzu. Cieszymy się wyjątkowo z tej współpracy, ponieważ już teraz polscy klienci będą mogli korzystać z najlepszych praktyk z całego świata w zakresie umieszczania reklam display wewnątrz gier tak, aby były efektowne i efektywne – mówi Piotr Bombol, chief strategy officer w Gameset, a także członek zarządu LTTM.
Rynek gier w Europie Wschodniej szybko się rozwija. Przewiduje się, że do końca tego roku będzie wart 2 miliardy dolarów, a do 2027 roku w tym regionie będzie 77 milionów graczy, dlatego tym bardziej cieszymy się z nawiązania współpracy z agencją Gameset. Współpraca Anzu i Gamesetu oznacza, że reklamodawcy w Europie Wschodniej będą mogli dotrzeć do tej ogromnej, szybko rosnącej grupy odbiorców za pomocą reklamy w grze, która pozwala zachować wrażenia z rozgrywki. Dotarcie do tej ogromnej grupy odbiorców w efektowny i efektywny sposób jest teraz łatwiejsze niż kiedykolwiek, dzięki naszej opatentowanej, adaptacyjnej technologii, niedawnej współpracy z IAS oraz pełnemu pakietowi integracji z innymi zaufanymi dostawcami AdTech – mówi Stephanie Lublinski, head of partnerships (Emerging Markets) w Anzu.
LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj