Kate Brady i Paul Mascali z PepsiCo, Pia Schörner z BMW, Jan Bojko z Twitcha czy Joe Offer z GWI – to tylko część prelegentów, którzy podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem podczas drugiej edycji Gaming Marketing Days – międzynarodowej konferencji online organizowanej przez agencję gaming marketingu Gameset (Grupa LTTM). Tym razem wydarzenie potrwa dwa dni – 20 i 21 października.
Konferencja jest skierowana do reprezentantów marek konsumenckich, specjalistów marketingu i przedstawicieli agencji z całego świata, którzy chcą dowiedzieć się, jak wykorzystać fenomen gamingu w działaniach marketingowych, łącząc reprezentowane przez nich marki ze społecznościami graczy i fanów e-sportu. Podczas konferencji uczestnicy poznają ciekawe dane dotyczące graczy, interesujące case studies aktywacji marek nieendemicznych, ważne trendy oraz narzędzia i platformy przydatne w gaming marketingu. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji.
Zobacz również
Pierwsza prelekcja w ramach konferencji odbędzie się w środę 20 października o godzinie 12:00 – Joe Offer z GWI przedstawi dane dotyczące graczy, a następnie Piotr Bombol z Gamesetu wytłumaczy, jak przeprowadzić kampanię gaming marketingową w oparciu o dane i insighty. Tuż po nim Mariusz Gąsiewski z Google opowie o potencjale mobilnego gamingu. Po przerwie Bart Pielaszek z Opery podzieli się wiedzą na temat tworzenia produktów dla graczy na przykładzie przeglądarki Opera GX. Następnie Kate Brady i Paul Mascali z PepsiCo opowiedzą o tym, jak różne marki z portfolio firmy komunikują się z fanami gier i e-sportu w Stanach Zjednoczonych i na całym świecie. Prelegenci omówią m.in. współpracę PepsiCo Labs ze startupami gamingowymi i e-sportowymi, a także działania marki Mtn Dew Game Fuel. Na koniec Pia Schörner z BMW opowie o tym, jak reprezentowana przez nią marka funkcjonuje w świecie e-sportu.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Drugi dzień konferencji rozpocznie się już o godzinie 10:30. Na początek Jan Bojko z Twitcha opowie o tym, jak wykorzystać potencjał tej platformy w działaniach gaming marketingowych. Możliwości kolejnej platformy przedstawi natomiast Karol Sobczak z TikToka. Następnie Eugene Zelenyi z FACEIT podzieli się swoimi doświadczeniami dotyczącymi usług finansowych w esporcie oraz współpracy z VISA i Gazprombankiem. W drugiej części dnia o kampanii edukacyjnej marki Hochland Kanapkowy opowiedzą Monika Dutka z firmy Hochland oraz Karolina Kisły z Gamesetu. Tobias Natterer z DDB Germany przedstawi case study Uncensored Library, która pomogła Reporterom bez Granic dotrzeć do młodych ludzi, którzy cierpią z powodu surowej cenzury w internecie. Pierre Acuña i Fabrice Plazolles z Havas Sports & Entertainment Paris opowiedzą z kolei o równie ważnej akcji L’Enfant Bleu, która powstała po to, aby pomóc dzieciom w zgłaszaniu przemocy domowej podczas pandemii.
Gaming Marketing Days odbędzie się w formie online. Wydarzenie poprowadzi Tomasz „TheFakeOne” Milaniuk, ekspert i komentator e-sportowy. Wszystkie prelekcje będą prowadzone w języku angielskim. Prelegenci po każdej prezentacji odpowiedzą na pytania widzów. Bezpłatnej rejestracji na wydarzenie można dokonać na stronie konferencji: gamingmarketingday.co