Wartość branży gier szacuje się na 300 mld dolarów. 3,2 mld ludzi gra w gry. Według raportu Newzoo jest to 81% przedstawicieli pokolenia Z, 77% millenialsów i 60% generacji X. Ten sektor rozrywki przerósł Hollywood i oferuje wiele możliwości komunikacyjnych dla marek.
Wejście do kultury gamerskiej pozwala na stworzenie relacji z graczami. Gdy jest ona silna, marka staje się integralną częścią codzienności młodych ludzi i to na całym świecie. Jak to zrobić?
Zobacz również
Wielu marketerów uważa, że aktywności gaming marketingowe są zarezerwowane wyłącznie dla marek z branży. Nie jest to prawda. Wierzą również, że trzeba grać w gry, żeby je włączyć do swojej strategii. To też jest mit.
Darmowy Gaming Marketing Course dla wszystkich!
Wiedza na temat gaming marketingu jest rozproszona. Co chwila pojawi się jakiś artykuł w mediach lub wystąpienie na konferencji, ale jest ich relatywnie niewiele. Eksperci z inStreamly postanowili zebrać i usystematyzować najważniejsze zagadnienia i przekazać je w formie kursu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Gaming Marketing Course składa się z 6 modułów:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
- Most important gaming stats for marketers
- Why do people play games and watch others playing?
- All you need to know about live streaming
- Esports, marketing and esports marketing
- Gaming marketing tactic tools
- The future of live streaming
Udział w kursie jest bezpłatny. Uczestnicy po zdaniu testu końcowego otrzymują certyfikat. Szczególnie polecamy go Digital Marketerom, Social Media Managerom, Product Ownerom, Sales Managerom, and Brand Strategom.
Kurs dostępny jest na: instreamly.com/gamingmarketingcourse