Osią kampanii jest konkurs „Monte Team Snack” opierający się na idei gamingu. Konkurs ma formułę otwartą, każdy zatem może do niego przystąpić rywalizując o udział w kolejnych etapach gry, aż do finałowej rozgrywki zaplanowanej na wrzesień w Krakowie.
W pierwszym etapie uczestnik wybiera jednego z czterech gamerów – liderów poszczególnych teamów. Są nimi Jcob, Vibe, Kamyk i Lachu, uznani praktycy gier wideo. Podstawą naboru do zespołów będą najwyżej ocenione odpowiedzi na dwa pytania. Kandydaci udzielają ich online, w formularzu na stronie dedykowanej całej kampanii www.teamsnack.pl. Najlepsi, łącznie 240 osób, zostaną zaproszeni do udziału w eliminacjach w Warszawie, Wrocławiu, Sopocie bądź Tychach (na terenie centrów handlowych, na przełomie maja i czerwca), w zależności od tego, którego gamera wybiorą. Organizatorzy przewidzieli dodatkowo cztery „dzikie karty” dla tych, którzy zgłoszą się na eliminacje w tych miastach. Z każdej z czterech eliminacji dalej awansuje po 8 uczestników z każdego teamu. To oni wyjadą na dwudniowy Boot Camp Monte Team Snack w Serocku, zaplanowany na początek sierpnia. Tam o miejsce w składzie będą walczyć w systemie pucharowym, czyli „każdy z każdym”. Kapitanowie mają tylko po 3 miejsca w zespołach. Bootcamp będzie ostatnią rozgrywką przed wielkim finałem 1 września w Krakowie.
Zobacz również
Cały projekt oparty jest na połączeniu dwóch światów. Realnego, w którym odbywają się kolejne etapy eliminacji oraz finał z wirtualnym – w którym przebiega rejestracja oraz bezpośrednia walka o miejsce w drużynie i finałowe laury. Nagrody przewidziane dla finalistów to szereg gamerskich gadżetów.
Agencja GoldenSubmarine odpowiada za koncept strategiczny i linię kreatywną kampanii, stworzenie strony dedykowanej konkursowi, jego promocję w kanałach Monte oraz nadzór.
Organizowaniem eventów oraz całkowitą koordynacją działań z gamerami zajmuje się agencja GetHero, która wspierała GoldenSubmarine w wypracowaniu konceptu przebiegu konkursu i rywalizacji. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Monte Snack, produkt z portfolio Zott firmujący cały projekt, to baton będący połączeniem ciemnego, delikatnego biszkoptu z mlecznym i czekoladowo-orzechowym kremem.
Słuchaj podcastu NowyMarketing