Spot reklamowy emitowany jest od 9 maja w 2 wersjach 30 oraz 15 sekund. W tym roku „Gaspolowa rodzina” powiększyła się i w spocie zgrał brat Kuba oraz jego młodsza siostra Julka.
Dzieci eksplorując dom w zabawny sposób przedstawiają działanie poszczególnych urządzeń, wskazując finalnie na korzyści płynące z użytkowania gazu płynnego do ogrzewania domu: „To nam robi ciepło, a rodzicom oszczędności”.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Za przygotowanie konceptu kreatywnego odpowiada agencja Filmpoint.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]