Gatta wkracza w wiosnę z kampanią reklamową swoich nowych rajstop – BB creme effect

Od marca w salonach Gatta dostępne są innowacyjne rajstopy BB creme effect, które kryją drobne niedoskonałości skóry i sprawiają, że nogi zaledwie w kilkanaście sekund wyglądają perfekcyjnie.
O autorze
1 min czytania 2015-03-03

Premierę nowych, rewolucyjnych rajstop wspiera kampania reklamowa, realizowana przez cały marzec w prasie kobiecej oraz największych rozgłośniach radiowych.

W swojej pierwszej w tym roku, wiosennej kampanii reklamowej, marka Gatta postawiła na innowacyjne rajstopy BB creme effect – rajstopy z efektem popularnego kremu BB.

Kampania będzie realizowana przez cały marzec w największych rozgłośniach radiowych: Radio ZET oraz RMF FM, jak również w ukazujących się w marcu wydaniach prasy kobiecej – luksusowym magazynie „Twój Styl”, a także w „Show”, „Olivii” oraz „Naj”. Za zakup i planowanie mediów na potrzeby kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom.

Rajstopy BB creme effect, kryją drobne niedoskonałości skóry (takie jak pajączki, przebarwienia czy znamiona) i nadają nogom naturalny, rozświetlony wygląd. Wykonane są z cienkiej przędzy poliamidowej z połyskiem BRITE, która tworzy na rajstopie strukturę załamującą światło. Tak uzyskana powierzchnia daje efekt nałożenia lekkiego fluidu, dzięki czemu drobne mankamenty skóry przestają być widoczne. Produkty dostępne są już w salonach Gatta w całej Polsce oraz w sklepie internetowym.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się