Strony zawarły roczną umowę obejmującą oparte na content marketingu działania wizerunkowe, zapoczątkowane z końcem roku 2016. Agencja będzie wspierać dalszy rozwój marki w mediach społecznościowych, ze szczególnym uwzględnieniem komunikacji na Facebooku.
Gdyńskie przedsiębiorstwo Gazuno oferuje ekologiczne systemy ogrzewania, w tym pompy ciepła i kotły kondensacyjne. Ponadto prowadzą badania nad nowymi technologiami grzewczymi w specjalnie przystosowanym do tego laboratorium z instalacją testową. Swoją pracą wsperają pracę projektantów branżowych i wykonawców przy pierwszych instalacjach nowych systemów grzewczych.
Zobacz również
POiNTB to agencja PR mająca swoją siedzibę we Wrocławiu. Do jej portfolio zaliczają się również takie firmy jak WAGO ELWAG, Bolix, Arsanit, Okpol oraz Gaz System. Agencja realizuje działania m. in. w zakresie Media Relations, Social Media oraz obsługi eventowej.
Za koordynację Gazuno w mediach społecznościowych odpowiada Joanna Gancarczyk.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell